Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte denne episoden, så ædda bædda.

 

Regien var ikke noe i negativt denne episoden, den var like god som en slik episode kan bli. Dette er mye en oppladning og mye en episode som legger til grunn mye som kommer. Manuset var skrevet til å ikke være så eksplosivt, ikke regissøren sin skyld.

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, Maury din dritt.

 

Negativt skal jeg være enig i at det ikke nødvendigvis var, men det var annerledes. Kamera som panner forbi scener mens stemmen til LIttlefinger forteller osv. Mot slutten føltes det som slutten på Return of the King. Kan ikke huske å ha sett noe sånt i serien tidligere. Veit ikke hvordan jeg skal forklare det bedre :p

 

EDIT: Hvorfor er ikke sitatet mitt i signatuen din lenger? Jeg som trodde vi var BFFs *gråtegråte*

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Joffrey har vel aldri trengt noen unnskyldning for å knerte noen.

 

Jeg ble egentlig litt skjokka av den scenen. Trodde Joffery var en som bare kunne true, og var en sadistisk jævel, men ikke klarte å utføre volden selv. Tidligere har han jo bare kommandert andre til å gjøre det for seg. Syntes det var litt off med resten vi har sett av Joffery. Men han utvikler seg vel han og, til en bare enda mer grusom type.

Lenke til kommentar

Jeg ble egentlig litt skjokka av den scenen. Trodde Joffery var en som bare kunne true, og var en sadistisk jævel, men ikke klarte å utføre volden selv. Tidligere har han jo bare kommandert andre til å gjøre det for seg. Syntes det var litt off med resten vi har sett av Joffery. Men han utvikler seg vel han og, til en bare enda mer grusom type.

 

Nja, scenen med han og de horene som Tyrion sendte til han viser jo bare litt hvilken sadistisk jævel han er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Joda, men han utførte ikke noe vold selv der heller. Fikk jo Ros til å gjøre det på hun andre.

 

Selv om vi ikke får se ting, så betyr det ikke at det ikke skjedde. Det er innenfor rimelighetens grenser å tro at han selv var med på litt av moroa der også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, Maury din dritt.

 

Negativt skal jeg være enig i at det ikke nødvendigvis var, men det var annerledes. Kamera som panner forbi scener mens stemmen til LIttlefinger forteller osv. Mot slutten føltes det som slutten på Return of the King. Kan ikke huske å ha sett noe sånt i serien tidligere. Veit ikke hvordan jeg skal forklare det bedre :p

 

EDIT: Hvorfor er ikke sitatet mitt i signatuen din lenger? Jeg som trodde vi var BFFs *gråtegråte*

 

Vel, den slutten var jo ment å være litt sånn i Return of The King-stil. Og jeg likte det rundt Littlefinger, det passer på det inntrykket vi skulle få av han der og da.

 

Jeg kan ikke bære på vårt forhold for evig.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Syntes det var litt off med resten vi har sett av Joffery.

 

Det synes ikke jeg, akkurat. Var bare ett spørsmål om tid for den djevelske gutten. :D

Lenke til kommentar

Vel, den slutten var jo ment å være litt sånn i Return of The King-stil. Og jeg likte det rundt Littlefinger, det passer på det inntrykket vi skulle få av han der og da.

 

Jeg kan ikke bære på vårt forhold for evig.

Jeg var ikke spesielt fan av slutten på den filmen, så da er jo den saken forsåvidt biff.

 

</3

Lenke til kommentar

Synes episode 1 var verre enn denne, elsket scenen mellom Lillefinger og Varys (og dens fortsettelse til Ros død og Lillefinger som seiler vekk på skipet sitt).

 

Fyren som torturerer Theon er jammen en saditisk jævel, tror han og Joffrey kunne blitt bestevenner. :love:

 

Sansa er heldig gitt, tenk å bli gift med en stygg dverg. :grin2:

 

Lurer på hvem skyggebarnet vil drepe om smedbastarden kan befrukte Melissandre, lurer på om gamle Tywin vil se sine siste dager i så fall (kjipt hvis det er tilfelle, Charles Dance har spilt strålende så langt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...