Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Konge episode!

 

Jeg savner litt kriging nå, så det at Rob endelig ser ut til å finne på noe gjorde meg happy.

 

Vet ikke om noen fikk det med seg (siden jeg ikke ser det er diskutert her ennå), men var det noen som fikk med seg at Podrick sannsynligvis forgifta hu der gamle røya med den pæren (eller hva det var)?

 

Som jeg har skrevet her tidligere, han der er det mer med enn vi aner!

 

Over til en annen ting, er det bare jeg som sterket misliker at skuespillerne fra Rome dukker opp i flertall når di først skal være med på noe? John Carter var jo pinlig på dette, og nå Cæsar og Marcus Brutus... Er vel bare et tidsspørsmål før Mark Anthony kommer diltende inn !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

What? Hvor får du det fra at Podrick forgiftet Lady Olenna? Tyrion spiste jo også av det fatet. Kan ikke si jeg så noe som minte om forgiftning...

 

Er intet annet enn en teori jeg har om podrick.

Hvorfor forandret hun mening så fort? Alt podrick gjør kommer Tyrion tilgode.

Lenke til kommentar

Er intet annet enn en teori jeg har om podrick.

Hvorfor forandret hun mening så fort? Alt podrick gjør kommer Tyrion tilgode.

 

Forandret da ikke mening hun. Hun hadde ingen mening, hun bare chillern mææx. Hun var jo mest skuffa over at Tyrion ikke var en drunk - for da hadde han hvertfall vært spennende.

Lenke til kommentar

Fantastisk episode! :D Arya-scenene var bare amazing! WOW! Arya er dritkul, og hun spiller bra. Slåssescenene var baddas, og gleder meg til å se mer av The Hound! :D Urettferdig å bruke ild mot han som er VETTSKREMT ild! Men dæven, han kicka ass uansett!

 

Tywin er badass! (ligner litt på Hellstrøm :tease: ) Han kommer nok på andre tanker eller så fikser nok Imp og Cercei noe så de slipper unna :) Stakkars Sansa =/ Håper hun kommer hjem snart! Ikke stol på littlefinger! Vi så jo hva han gjorde mot faren hennes...

 

Ville se mer av Jon Snow, driter i sexscene selv om det var pupper med! Me want action! Fikk se litt av vår gode nordmann og han var mindre norsk i språket nå, likte han i dag :)

 

Kingslayer, å kingslayer... Du er nå en herlig person.. Forvandles fra drittsekk til mennskelig.. Men uansett, hvor riktig det var av han å ta The Mad King, så har han gjort mye annet vondt. Merker at det er liksom "glemt" at han dyttet Bran ut av tårnet. Men han gjorde jo det. Han er fortsatt ikke en god person.. Håper han overlever forde..

 

Nå husker jeg ikke navnet på han, men var det Onion Knight hun kalte han? Dattra til Stannis. Får se mer av Stannis, bra. Men hvem faen ved sine fulle fem har babyene sine på flasker for å se på? Minner meg om Walking Dead.... Hva feiler det datra? hudsykdom eller kanskje halvt drage? oOoo!

 

Robb kommer til å ta Casterly Rock! Fantastisk! Robb sliter litt nå.. Han mistet nesten halve hæren sin OG to Lannisters ble drept =/ Jeg mener han gjorde det rette. Men det rette vinner kanskje ikke krigen.. Mulig han ser seg blind på å være god. Jeg skjønner han godt. Stakkars.. :(

 

Lady Olenna hadde nok tenkt å legge ut for halve brylluppet med en gang Tyrion åpnet kjeften, hun liker bare å leke med folka hun prater med, har jo sett det på de tidligere møtene hennes. Fantastisk dame :D Liker hu! Håper hun er god som det virker som hun er. Men dæven for ei slu dame!

 

 

Gleder meg allerede til neste Game of Thrones!

Endret av Argoniel
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Davos Seaworth heter han :) Han er også en 'knight', og kan bli kalt Ser Davos Seaworth.

 

Stemmer, men sa hun dattra Onion Knight? :p Prøvde å høre igjen, og det er det jeg hører :p

 

Forresten en annen ting! Deiligt at Arya skal bli "solgt" tilbake til Robb!!! :D

 

Synd han kanskje har reist til Casterly Rock :(

 

 

"Onion Knight, pssst! Ser Onion Knight!" Hvem vil bli kalt Sir Løk Ridder?

Endret av Argoniel
Lenke til kommentar

 

 

Stemmer, men sa hun dattra Onion Knight? :p Prøvde å høre igjen, og det er det jeg hører :p

 

Forresten en annen ting! Deiligt at Arya skal bli "solgt" tilbake til Robb!!! :D

 

Synd han kanskje har reist til Casterly Rock :(

 

 

"Onion Knight, pssst! Ser Onion Knight!" Hvem vil bli kalt Sir Løk Ridder?

 

Fordi han er smugler og smuglet løk (blant annet). Han mistet fingrene sine for sine udåder men ble samtidig slått ridder av Stannis.

 

Trist at de har introdusert udødelighet. Pleier aldri å være en god ting...

Lenke til kommentar
OG to Lannisters ble drept =/

 

Tja, jeg tror han ikke ville vært lei over Lannisterenes død om de to ikke både var så unge og hans fanger, om han kom over Tywin og Cerseis lik langs landeveien tror jeg ikke han holdt sjelemesse akkurat. :tease:

 

Jeg mener han gjorde det rette. Men det rette vinner kanskje ikke krigen

 

Jeg synes han tok feil avgjørelse, han har mistet hodet akkurat som faren sin. :grin2:

 

.. Mulig han ser seg blind på å være god. Jeg skjønner han godt.

 

Det gjør ikke jeg, Tywins handlinger er langt mer rasjonelle.

 

Stemmer, men sa hun dattra Onion Knight? :p Prøvde å høre igjen, og det er det jeg hører :p

 

Ja, Ser Davos Seaworth fikk tilnavnet The Onion Knight etter at han reddet Stannis og hans menn fra sultedøden under beleiringen av Stormens Ende med et skip fylt av blant annet løk, derfor; The Onion Knight.

 

"Onion Knight, pssst! Ser Onion Knight!" Hvem vil bli kalt Sir Løk Ridder?

 

Når Stannis og Seaworth er på vei mot Kings Landing i sesong 2 snakker de om tilnavnet hans og det er tydelig at Seaworth ikke har noe imot det.

 

Forresten en annen ting! Deiligt at Arya skal bli "solgt" tilbake til Robb!!! :D

 

Synd han kanskje har reist til Casterly Rock :(

 

Arya er en irriterende guttejente, jo mindre vi får se av henne jo bedre IMO, om jeg var gamle Martin hadde hun vært død for lenge siden. :grin2:

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar

 

 

Fordi han er smugler og smuglet løk (blant annet). Han mistet fingrene sine for sine udåder men ble samtidig slått ridder av Stannis.

 

Trist at de har introdusert udødelighet. Pleier aldri å være en god ting...

 

Stemmer!! Takk for påminnelsen :) husker ikke at han mister fingrene sine?

 

Han er nok ikke udødelig, dersom gudene faktisk finnes og gjør ting der så har de bruk for han til en viss grad :) han ble jo også "brukt opp" mer og mer. Så til slutt så er der vel ingenting igjen :)

Lenke til kommentar

HOMOSEX VA I FAEN

 

like før jeg boikotter.

 

Så vidt du så en (ikke erigert) penis. Selv kyssinga var i hovedsak belyst slik at man ikke fikk det "midt i fleisen". Ganske tydelig at de var bevisste på at vi ikke er vant til å se homsesex. Men scenen var av vesentlig høyere kvalitet enn den sexscenen som var nord for the wall.

Endret av EternalSunshine
Lenke til kommentar

Fantastisk episode! :D Arya-scenene var bare amazing! WOW! Arya er dritkul, og hun spiller bra. Slåssescenene var baddas, og gleder meg til å se mer av The Hound! :D Urettferdig å bruke ild mot han som er VETTSKREMT ild! Men dæven, han kicka ass uansett!

 

Tywin er badass! (ligner litt på Hellstrøm :tease: )

 

Hahahah, der traff du spikeren på hodet!

 

Så vidt du så en (ikke erigert) penis. Selv kyssinga var i hovedsak belyst slik at man ikke fikk det "midt i fleisen". Ganske tydelig at de var bevisste på at vi ikke er vant til å se homsesex. Men scenen var av vesentlig høyere kvalitet enn den sexscenen som var nord for the wall.

 

So what, blir ikke kristenfolka i usa mongoe av dette? De kan spare seg

 

Likte ikke å se det, men brydde meg ikke noe spesielt. Boikotter er vel litt å ta i?

 

Tja, får vel se videre, men håper noen kan advare mot slikt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...