Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Blir du "kvalm" av de lesbiske scenene på horehuset også per17? ^^

 

De færreste menn blir vel det (ironisk nok er det kanskje noen homofile blant disse) i og med at det er to personer fra motsatt kjønn som går løs på hverandre og ikke menn.

 

Jeg synes den omdiskuterte scenen var grei, jeg forstår ikke hvordan de som synes det var kvalmt holder/holdt ut dusjing på skole osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå høres jeg sikkert slem ut, men folk som leser kommentarene på youtube, TBP o.l fortjener og få ting spoila. At man ikke skal lese kommentarene på sånne steder er da vel noe alle vet?

 

Er ofte lurt å lese kommentarene på ting som er på TPB, er feil med noen av episodene som blir lagt ut der. Men jeg har aldri fått noe spoila der :p

Lenke til kommentar

Mener ikke tull, mener slik som at lyden ikke er synkronisert med videoen, og det ver en episode hvor sluttmusikken startet 4 min tidligere enn den skulle, så man ikke fikk med seg hva som ble sagt når Jamie mista hånda.

 

Om lyden ikke er synkronisert, så har iallefall VLC track synchronization verktøy så man kan synche den selv. Bare et lite tips =)

Lenke til kommentar
Nå høres jeg sikkert slem ut, men folk som leser kommentarene på youtube, TBP o.l fortjener og få ting spoila. At man ikke skal lese kommentarene på sånne steder er da vel noe alle vet?

 

Jeg pleier å sjekke kommentarene på TBP, greit å få vite om filen er grei, de eneste spoilerne jeg har fått er trolle-spolilere hvor folk later som de spoiler episodene. :p

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar

Da er du heldig. Spoilere dukker opp på de mest absurde steder. Så en ganske stor spoiler på reddit.com/r/soccer. SOCCER.

 

Vet ikke om jeg eller noen andre har skrevet dette tidligere i denne tråden, men morgendagens/dagens episode er skrevet av George RR Martin, som også skrev The Pointy End fra S1 og Blackwater i S2.

Endret av The Doctor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...