Gå til innhold

Mass Effect 2 - Utforsk og diskuter Sci-Fi kjempen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Problemet mitt med Mass Effect var at jeg ofte ikke fant veien og jeg kunne spille 2 timer for så dø uten at noe ble lagret

 

Jeg er helt enig i at autosave funksjonen er helt ræva på Mass Effect. Men dette ødelegger ikke for min opplevelse, må bare huske å lagre. ofte. :)

 

Synes ikke inventoryen er så ille når man blir vannt med den. (Snakker om X360 versjonen av spillet)

 

Ellres må jeg bare få si at jeg elsket Mass Effect, selv om jeg stort sett ikke spiller RPG-spill. Det var bare noe med blandingen av skytespill/sci-fi/action og rpg som fenget meg helt spesielt! Har stor tro på 2'ern og har forhåndsbestillt spesialutgaven.

 

At spillet kommer på 2 dvd'er ser jeg som et kvalitetsstempel egentlig. Spillet må jo nesten være større enn eneren da.

Endret av thebutcher
Lenke til kommentar

Ser ikke noe problem med å bytte en disc iforhold til å måtte installere actenen hver gang man skal spille igjennom et visst spill (mgs 4) tar bare 2 -3 minutter, men still. Hva er poenget. =) å bytte en disc tar toppen 10 sekunder, 20 om du er en latsabb...

 

eneste jeg er litt kritisk til sålangt er at det virker som det blir mer action og mindre rpg elementer, og det vil vi så absolutt ikke ha. Og ifølge gamereactor sin beta test var ikke dialogene helt på nivå de var i 1ern, så håper dette er bare små stretches som ikke er noe å bekymre seg for. Bioware leverer jo alltid!

Lenke til kommentar

Syntes det er litt kos at man må bytte CD. Får liksom en god følse da første disc er ferdig :D

Har man en kompis som har lyst til å spille mass effect så kan ha jo låne CD 1 mens du spiller CD 2.

 

Men ja, det er litt gammeldags, men det er vell den eneste løsningen for Xbox slik den er nå.

Vis man har så helt jævlig imot det får man kjøpe spillet på games on demand.

Lenke til kommentar

Håper i så fall bonusene er små. Sånn som det ble i eneren endte det opp med at Immunity varte lenger enn nedkjølingen.

 

Trengte ikkje achievement-bonuser for å få til det...

Men du har rett i at immunity var litt vel ubalansert, det gjorde gigantforskjell på insanity.

 

Det eg tenkte på var at achievements for skills åpna skillen for nye karakterar uavhengig av klasse, slik at eg kunne ha for eksempel lift på soldaten min. XP-bonusen for maks level var også stilig.

Lenke til kommentar

Det eg tenkte på var at achievements for skills åpna skillen for nye karakterar uavhengig av klasse, slik at eg kunne ha for eksempel lift på soldaten min. XP-bonusen for maks level var også stilig.

What? Jeg har achievemenetene for Lift osv, men har ikke sett noen av dem på soldieren min.

Lenke til kommentar

Ja alt ser bra ut! MEN Liara er ikke med i spillet:( , ser det ut til, altså Dr'Tsoni. Ser intet i videor av spillet og ifølge imdb står ho ikke oppført som en av characterene. så ja, litt surt. Kaidan alenko også? ser ashley williams og garrus ihvertfall.

 

Kan dette være tilfeldig? at det ikke er oppdatert, eller har dere noe kilder på det. Jeg vil jo helst fortsette med karakterene jeg brukte før.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Jeg er egentlig ikke så glad i så mange kjente stemmer på èn gang. Klarer ikke helt å si hvorfor, men det blir fort litt mye skuespill oppi det hele har jeg inntrykket av. En og annen kjent skuespiller er jo artig, men når det blir så mange mister liksom spill litt av sjarmen. Hyggelig å oppleve noe annet enn det jeg kan se på vanlig tv på en måte.

 

Må begynne på Mass Effect igjen snart, så jeg blir klar til nummer 2.

Lenke til kommentar

Fantastisk!:) er ufattelig viktig at de er med her, gleder meg så ekstremt mye at januar kan ikke komme fort nok. Spol forbi jula, det er møkk! gi meg mass effect 2

Er vel egentlig ikke spoiler dette siden mass effect kom ut for en stund siden men: Etter det jeg har lest så kommer alle de gamle folka tilbake. (se spoiler)

ved mindre de døde i eneren

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...