Gå til innhold

Mass Effect 2 - Utforsk og diskuter Sci-Fi kjempen


Anbefalte innlegg

Likte aldri Mass effect, kom bare noen timer inn i det før jeg ikke gadd mer, skal mye til at jeg skaffer med dette .

 

 

Mass effect var skikkelig ræv, tviler på at dette blir et godt spill, MEN undrenes tid er ikke omme.

 

Var det så skuffende at ingen bet på første gang at du måtte prøve en gang til?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er slik troll er, bare å la de være så forsvinner de etterhvert ;)

Do not feed the trolls. Eventuelt så kan en vurdere å bruke rapporteringsfunksjonen.

 

Forøvrig gleder jeg meg bare mer og mer til ME2. Det ser ut til å bli en himla god start på spillåret 2010!

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Likte aldri Mass effect, kom bare noen timer inn i det før jeg ikke gadd mer, skal mye til at jeg skaffer med dette .

 

 

Mass effect var skikkelig ræv, tviler på at dette blir et godt spill, MEN undrenes tid er ikke omme.

 

Var det så skuffende at ingen bet på første gang at du måtte prøve en gang til?

 

Jeg måtte le nå :p Er så mye snakk om hvor fantastisk det var, men det synes ikke jeg. Ser jo på avataren din at det ble for mye for deg som stor fan, men ikke ta det personlig :)

 

Det er slik troll er, bare å la de være så forsvinner de etterhvert ;)

 

JEg er ikke troll, har du fått kløpulver i vottene eller? :p

Lenke til kommentar

Likte aldri Mass effect, kom bare noen timer inn i det før jeg ikke gadd mer, skal mye til at jeg skaffer med dette .

 

 

Mass effect var skikkelig ræv, tviler på at dette blir et godt spill, MEN undrenes tid er ikke omme.

 

Var det så skuffende at ingen bet på første gang at du måtte prøve en gang til?

 

Jeg måtte le nå :p Er så mye snakk om hvor fantastisk det var, men det synes ikke jeg. Ser jo på avataren din at det ble for mye for deg som stor fan, men ikke ta det personlig :)

 

Det er slik troll er, bare å la de være så forsvinner de etterhvert ;)

 

JEg er ikke troll, har du fått kløpulver i vottene eller? :p

 

Fått sand i hjernen eller? Du er et troll og en scrub.

Gå og rydd rommet ditt

Lenke til kommentar

Ja lurte litt på det jeg også :p

 

Likte aldri Mass effect, kom bare noen timer inn i det før jeg ikke gadd mer, skal mye til at jeg skaffer med dette .

 

 

Mass effect var skikkelig ræv, tviler på at dette blir et godt spill, MEN undrenes tid er ikke omme.

 

Var det så skuffende at ingen bet på første gang at du måtte prøve en gang til?

 

Jeg måtte le nå :p Er så mye snakk om hvor fantastisk det var, men det synes ikke jeg. Ser jo på avataren din at det ble for mye for deg som stor fan, men ikke ta det personlig :)

 

Det er slik troll er, bare å la de være så forsvinner de etterhvert ;)

 

JEg er ikke troll, har du fått kløpulver i vottene eller? :p

 

Fått sand i hjernen eller? Du er et troll og en scrub.

Gå og rydd rommet ditt

 

Hva vet du om meg? Du er ny på forumet og starter med å slenge dritt? Ta deg en bolle!

 

nouse4aname: Edit: Joantheman er absolutt ikke noe troll. Har sett mange gode poster fra ham og har ofte vært enig med ham.

 

Du er en kjernekar, men jeg lærte noe nytt nå. Du må aldri si noe negativt om et spill for da blir du troll, uavhengig av de andre 3-4 hundre postene dine :p

Endret av TSP
Fjernet BBCode som forårsaket at resten av teksten på siden var fet/bold
Lenke til kommentar

Du har vel stort sett bare forvillet deg inn i en "vi venter på" tråd.

 

Fullt ut lovlig å mene spill ser søppel - sier jo egentlig bare at du ikke liker genren, når det er ett av de bedre som har kommet de siste årene.

 

Problemet er vel heller at når du ikke oppga noen form for begrunnelse, virker det som om det er 90% + sannsynlig at du kun er ute etter å skape en krangel. Gratulerer, det gikk bra :)

 

Som ett hint til en annen gang: gi en begrunnelse, og innlegget ser ikke lenger ut som ett åpenbart trollforsøk.

Lenke til kommentar

Poenget til Joan var sikkert ikkje å provosere når han poster negativt om et spel i en tråd som er for folk som skikkelig gleder seg til at spelet kjem ut. Det må vi jo tru han på når han seier det. Gudane skal vite kva poenget hans var, for om det ikkje var provokasjon blir jo posten meiningslaus. Men han seier altså det. Og slik går no dagane, her på internettet.

Lenke til kommentar

Ja, det var kanskje meningsløst, kanskje 90% av alle innlegg er bortkastet. Men jeg sa det ikke for å provosere. Problemet mitt med Mass Effect var at jeg ofte ikke fant veien og jeg kunne spille 2 timer for så dø uten at noe ble lagret, vi snakker da ikke om at jeg løp rundt, men fulgte hoved questen. Dette skjedde mange ganger, men prøvde mer, hele våpen/armor greiene var svært forvirrende, endte med at jeg bare brukte pistol( fikk pistol achievement etter 150 kills :p ) Historien slik jeg så det, etter kanskje 10 timer var ikke mye å skryte av. Men dette er bare min mening. Dessuten sa jeg at "undrenes tid er ikke omme" DVS: Det kan ghodt hende ME2 blir drit bra og at jeg ender opp med å spille det til huden detter av fingrene. Mine problemer skyldes dog ikke at jeg er ny innen sjangeren, var nok bare dette rom greiene som ikke passet meg :)

Lenke til kommentar

Du har rett i at inventory-systemet i ME var under pari, og det var ikkje alltid åpenbart kva modifyers på rustninger og ammunisjon gjorde. Sjølv knakk eg i hop og endte opp med å brukte 10 minutt på nettet for å finne ut av dei mest kryptiske. Ellers ser eg ikkje heilt kritikken din.

 

Hovedstoryen var etter mi meining svært god, men eg synest at sideoppdraga vart for repetitive.

 

Kartet funka heilt greit for å finne fram, men av og til måtte eg innom questloggen og sjekke kva eg egentlig skulle. Det er vel ikkje for mykje forlangt i et RPG.

 

Ellers vil eg påpeike at å spele et RPG i to timar utan å lagre kvalifiserer til betegnelsen "urutinert", sjølv om du ikkje skulle vere ny i sjangeren. Korleis du i det heile tatt klarte å loke rundt i to timar utan å trigge autosave-funksjonen vil eg ikkje spekulere i. :p

 

Det er forøvrig få spel som har gitt samme følelsen av beefcake som ME. Når man nærmer seg lvl 50 med en riktig bygd soldier eller infil er sjølv insanity-vanskeligheitsgraden litt for lett. :)

Lenke til kommentar

Mass Effect 2 kommer på to discer

PC-spillerne slipper å bytte discer siden de må innstallere spillet.

 

360-versjonen krever discbytte, men dette kommer kun til å skje en gang i løpet av spillet.

"Even though there is a disc swap, it occurs at a carefully planned place in the game (that does not interfere with gameplay) and is done once," Priestly said. "You do not swap back and forth. One swap and then done."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...