Gå til innhold

Mass Effect 2 - Utforsk og diskuter Sci-Fi kjempen


Anbefalte innlegg

Jeg kommer nok ikke til å bry meg om loot nei. Har allerede de beste våpnene og rustningene til de fleste utenom Garrus og Wrex. Tali tenker jeg at jeg tar med, da det å få en Geth Destroyer til å gå mot sine egne er noe jeg sikkert vil sette pris på. Men jeg er bare så usikker på om jeg vil ha Liara eller Wrex. Wrex er jo mer eller mindre en tanks, men Liara kan uskadeligjøre mye rart i vanskelige situasjoner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til en soldier på insanity ser eg disse kombinasjonane av kompanjonger: Garrus/Liara, Tali/Liara, Garrus/Wrex, Tali/Wrex, Kaidan/Liara.

 

Sjøl ville eg gått for Garrus/Liara sidan du seier du allereie har gode armors å velge blant. Garrus gruser dei fleste på dps med ei god sniper-rifle, og du mangler kun AI hacking av tech skills. Liara med pistol er omtrent samme dps som Wrex med hagle. Hagle er bortkasta tbh, lettfukta spagetti gjer like masse skade.

 

Eventuelt kan du velge Kaidan/Liara sidan du mangler permaimmunity og kan finne det praktisk med enda en crowd controller.

 

Eller om du er ute etter noko litt annleis, så kan du køyre Ashley/Wrex for et all immunity crew, god dps og overlevelse, men kun throw som CC. Skjønt dette funker litt bedre om du speler infil :p

Lenke til kommentar

26. januar i statene og 29. januar i europa.

 

Typisk nok en mandag for oss.

Kalenderene min forteller meg at 29. er en fredag. Den helgen blir fort dedikert til Mass Effect 2. Såvidt jeg vet er det ganske vanlig å slippe spill på tirsdager i statene, som i dette tilfellet blir tirsdag 26.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig. Måtte sjekke iCal en gang til når du nevnte det og da så jeg at den sto på Mars og ikke Januar. Det ahr vist blitt en del slike småfeil i dag.

 

Btw: Her er mitt nye romanse-mål sin nye video. Dat ass.

 

Har vært små forelsket i det ansiktet helt siden chuck dukket opp på tv:)

Blir spennende å se hvorda man kan involvere seg med andre i dette spillet.

Lenke til kommentar

Så jeg kan laste inn min karakter og endre på ham slik jeg måtte ønske, men bare bevare valgene jeg valgte i ME1? Det liker jeg. Kommer nok til å ta et "new game" i ME2 også, for å se hvilke valg Bioware selv tok. Håper det er slik at valgene du tok i eneren, om noen døde eller ikke døde, at de gjør en opptreden i ME3. Det hadde vært vannvittig kult!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...