Gå til innhold

Mass Effect 2 - Utforsk og diskuter Sci-Fi kjempen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mass effect var skikkelig ræv, tviler på at dette blir et godt spill, MEN undrenes tid er ikke omme.

 

Team Fortress 2 var skikkelig ræv også

 

Troll much? Seriøst, drit i å skrive sånt her inne, vil dere?

Personlig synes jeg Mass Effect 2 ser flott ut. Jeg liker egentlig at spillet har blitt litt mere FPS'ish. Jeg blir frustrert av å ikke kunne ta nytte av hvor bra jeg sikter :lol:

Veit ikke helt om jeg liker hu derre traktorlesba med tattiser da, men vi får se :whistle:

Lenke til kommentar

Mass effect var skikkelig ræv, tviler på at dette blir et godt spill, MEN undrenes tid er ikke omme.

 

Team Fortress 2 var skikkelig ræv også

 

Troll much? Seriøst, drit i å skrive sånt her inne, vil dere?

Personlig synes jeg Mass Effect 2 ser flott ut. Jeg liker egentlig at spillet har blitt litt mere FPS'ish. Jeg blir frustrert av å ikke kunne ta nytte av hvor bra jeg sikter :lol:

Veit ikke helt om jeg liker hu derre traktorlesba med tattiser da, men vi får se :whistle:

 

Du har ikke noe på et forum å gjøre hvis du ikke tåler at folk har andre meninger enn deg -> Patrick1991

Lenke til kommentar

Glede meg vældig til spillet kommer ut, men håpe virkelig at side-oppdragan ikke blir like ensformige. Satte ællers vældig stor pris på hele atmosfæren i 1`a, og blæi oppriktig glad i enkelte av karakteran, nåkka som igjæn resulterte i noen utrolig vanskelige beslutninga. Loved it!

Lenke til kommentar

Mass effect var skikkelig ræv, tviler på at dette blir et godt spill, MEN undrenes tid er ikke omme.

 

Team Fortress 2 var skikkelig ræv også

 

Troll much? Seriøst, drit i å skrive sånt her inne, vil dere?

Personlig synes jeg Mass Effect 2 ser flott ut. Jeg liker egentlig at spillet har blitt litt mere FPS'ish. Jeg blir frustrert av å ikke kunne ta nytte av hvor bra jeg sikter :lol:

Veit ikke helt om jeg liker hu derre traktorlesba med tattiser da, men vi får se :whistle:

 

Du har ikke noe på et forum å gjøre hvis du ikke tåler at folk har andre meninger enn deg -> Patrick1991

 

 

Jeg har da ikke på noen måte antydet at jeg ikke tåler andre folks meninger? Jeg synes bare at det er unødvending å legge igjen et inlegg som KUN sier at "det og det spillet er bare dritt!", så bare slapp av.

Lenke til kommentar

Ooh, du får med første tegneserien i CE! :D

Allerede forhåndsbestilt CE på Absolutt spill, men de visste ikke om de fikk in nok, så er ikke sikkert jeg får den siden det er andre før meg. Heldigvis er bare CE greiene ingame mest kosmetiske da, jeg overlever å ikke få 2 items selv om det er fett. Verre med AC2, der fikk jeg jo 3 ingame oppdrag :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...