Gå til innhold

Mass Effect 2 - Utforsk og diskuter Sci-Fi kjempen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo til dels store forandringar ute og går, og det er jo berre bra... slik det var i eneren, virka det som om balanseringa av klassene var gjort rundt normal vanskeligheitsgrad. For eksempel var Engineer heilt ubrukelig på insanity, på grunn av manglande skalering i tech-skade kontra aukte mengder hp, resists og abilities som immunity hos fiendar.

 

I den andre enden av skalaen hadde du soldier og infil som begge var svært vanskelige å drepe samtidig som dei gjorde høgast våpenskade av alle klassene. Lurer på om dei viderefører immunity i ME2, og kva dei eventuelt gjer for å balansere det. Permanent 90% damagereduction vart litt vel kraftig :p

 

Min første karakter blir ganske sikkert infiltrator, sidan dette var min soleklare favoritt i ME1. Kva klasse siktar dere andre på som første karakter?

Lenke til kommentar

Gleder meg stort. Syntes Dragon Age var enda bedre enn Mass Effect, men det var også litt lengre som spill.

 

Håper Mass Effect ikke har så dårlig optional material, men mer i retning av den gjennomførte kvaliteten som var i dragon age.

 

Hovedstoryen i Mass Effect syntes jeg var bra, men håper vi slipper heisturer på pc versjonen som ikke trenger like lang tid på lasting i 2'ern.

Lenke til kommentar

Vil tro at forholdene dine har noe å si i oppfølgeren. BioWare har jo lagt så mye i dette med at valgene dine skal ha mening og konsekvenser, og de har jo også uttalt at mange av valgene i det første vil reflektere seg i det andre. Og når det kommer til hva slags valg som er viktige vil jeg si at forholdene du hadde er rimelig viktige.

Lenke til kommentar

Lista til stemmeskuespillere i Mass Effect 2 ser ut til å være en av tidnes beste. En elite av skuespillere fra Sci-Fi(Star Trek til BSG). Klasseskuespillere som Sheen og Shohreh Aghdashloo.

 

Nye karakterne virker en del sterkere, men kanskje mindre personelige. Selvfølgelig kommer nok denne meningen min til å endres når jeg får spillet eller nærmere spillets utgivelsedato.

Lenke til kommentar

Hmm spør bare om 1ern her for å få et raskt og greit svar fant ingen andre poster om mass effect.

 

Hvor mye betyr egentlig combat str i mass effect? jeg kjører tali og alenko som partners denne gangen, for achievements.

 

Hvis du berre er ute etter ally-achievements, har det ingenting å seie. Både Tali og Kaidan gjer ok skade med pistol og har plenty skjold for dei fleste vanskeligheitsgradene, det er uansett din egen dps og overlevelsesevne som betyr mest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...