Gå til innhold

Assassins Creed 2 - Diskusjon og ableøyer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var jeg blitt ferdig :) må si jeg ble JÆVLIG imponert! var alt som jeg ønsket det skulle være etter å ha spilt enern.

Storyen var sjukt bra.

 

Var orignalt litt redd for at jeg måtte starte helt på nytt igjen når jeg var ferdig, så da hu dama sa: "You can play around with the animus until we get there", ble jeg drit glad =D

 

Så, nå er det bare å ta alle sid oppdraga.

Er det forresten noen av dere som vet hvor de ekstra oppdragene man fikk når man kjøpe special edition befinner seg? jeg har tastet inn koden (første jeg gjorde når jeg fikk spillet), men hvilke opprag er det, og hvor er de?

 

 

 

Jo, også var det litt skipt at man ikke kan gå tilbake til tidligere minner, så hvis man vil gjøra storymissions så må man starte helt på nytt :(, litt skjipt når jeg vil ha den achievementen for å sparke noen når jeg flyr leonardo sin flyvemaskin, men får vel ta det senere.

 

Endret av Perrern
Lenke til kommentar

Man kan vel fremdeles løpe rundt i byen etter å ha blitt ferdig med story?

 

Litt kjedelig om jeg ved en "feil" gjør meg ferdig med historien før jeg er ferdig med å utforske etc.

Jada, du kan fortsette og gjøra alt når du har runna storyen.

 

 

jeg oppfordrer alle til å ta seg tid til å skaffe the armor of altaïr da denne er drit fet og har ganske gode stats, den er verdt tiden.

 

Endret av Perrern
Lenke til kommentar

Man kan vel fremdeles løpe rundt i byen etter å ha blitt ferdig med story?

 

Litt kjedelig om jeg ved en "feil" gjør meg ferdig med historien før jeg er ferdig med å utforske etc.

Det kan man ja....

 

 

Blei ferdig sjæl, angrer hardt på at jeg ikke fulgte med på mellomsekvensene i det hele tatt, tror jeg gikk glipp av en god historie. Jeg burde vel nesten skru av pcen når jeg skal spille på xburken.

Lenke til kommentar

hmm, er det noen som har fått tak i absolutt alle våpnene? Lurer på om spillet mitt har bugga seg, for jeg mangler en klubbe, men finner den ikke i butikkene noen steder.

 

Jeg har: Mercenario war hammer, Maul, Flanged Mace, og Cavalier Mace. men jeg finner ikke den klubben som skal være på plass nr 2, er det noen som kan se om de kan finne ut hva den heter og hvor de kjøpte den for meg?

Lenke til kommentar

Jeg er forelsket. Alt fra AC 1 er tilstede, bare enda bedre! De ekstra oppdragstypene, vannvittig dype bakhistoriene og våpnene faller helt naturlig. Jeg var redd for at alle de nye våpnene og butikkene skulle gjøre spillet mer tungvindt, men tvert i mot gjør det det 100 ganger mer underholdende! Elsker også at vi får vite mer om Desmond!

 

Noe annet jeg har lagt merke til er hvor pent spillet er, til tross for at det ikke er en enorm forbedring ovenfor forgjengeren. Det sier litt om hvor forut for sin tid det tekniske i AC1 var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...