Gå til innhold

Assassins Creed 2 - Diskusjon og ableøyer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk spillet idag, og det som irriterer dritten ut av meg er at all tekst er på norsk. Det mest udugelige språket man kan ha som tekst i all form for media, og jeg får jo ikke endret det i spillet (finner hvertfall ikke noen språk alternativ).

 

Bortsett fra det så er det et helt greit spill :p Hater 1´eren så får se om dette er bedre..

På norsk o.o?

 

Bare det ikke er dubba så overlever nok jeg. Selvom jeg foretrekker å ha alt på engelsk.

Lenke til kommentar

Sett språk på konsollen til engelsk så ordner det seg elelr var det region. Husker ikke helt men jeg fikk det over til engelsk ihvertfall

 

Måtte gjøre det på den måten ja... Takk skal du ha :) Ubisoft burde jo bare laget en meny på det i spillet... Nordmenn er ikke som franskmenn, tysker eller spanjoler som ikke skjønner engelsk for 5 flate øre.

 

Nå skjønner jeg hvertfall hva ting og tang i spillet er for norsk skjønte jeg ikke en dritt av :p

Lenke til kommentar

Har kun spilt i rundt 2 timer og nettopp blitt en assassin så har ikke testet ut så mye enda. Det virker som om de har laget litt mer variasjon på oppdragene, men har kun testet en 7-8 stk. Ettersom jeg kun spilte 1´eren i 3 timer før jeg ble drittlei så føler jeg at jeg henger litt etter på historiedelen, men får se om ikke det henter seg opp litt senere....

 

Fikk ikke akkurat noen "wow-faktor" fra spillet men det kan jo endre seg senere....

 

 

Får fullføre spillet når jeg har tid og lyst, men det får bli neste år dessverre. MW2, LD2 & Saw er de 3 spillene jeg får holde meg til enn så lenge:p

Endret av Wangen
Lenke til kommentar

Da fikk jeg endelig mail fra cdon om at spillet er sendt. Har bestilt Black Edition. Men har ikke fått noe sporingsnummer. Synes det var litt rart da pakken helt sikkert ikke får plass i postkassen. Og det står bare at de har sendt "Assassin". Nåde dem om de har sendt meg den vanlige utgaven, da skal de få høre det. Men må si jeg ser frem til å få testet dette. Virker som utviklerne har tatt til seg kritikken fra eneren og gjort det som var dårlig der bra her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...