Gå til innhold

Assassins Creed 2 - Diskusjon og ableøyer


Anbefalte innlegg

Virker som du har vært ekstremt uheldig med bestillingene dine Toman. Selv har jeg bare som nevnt en uheldig episode med Forza 3, og jeg ser ingen betenkeligheter med å fortsette å kjøpe fra elkjøp og lefdal. Pris er det viktigste aspektet for meg, ikke om spillet kommer 1 eller 2 dager før release. Hadde en langt verre episode med absoluttspill i sommer, og kommer aldri til å handle derfra mer!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

gjelder det bare PS3 versjonen eller må jeg belage meg å vente mer på mitt eksemplar til 360en? Til nå har jeg ikke fått noen mail fra Lefdal, nå må jeg lære meg av mine feil snart" slutt å forhåndsbestille spill på tilbud på sider som Lefdal/Elkjøp Toman, slår meg selv" :p

 

som du sikkert forstod, så er det ps3-versjonen jeg forhndsbestilte. de skyldte jo på sony, så det er vel sjanse for det ikke gjelder 360-versjonen for dere som har forhåndsbestilt den.

Lenke til kommentar

Virker som du har vært ekstremt uheldig med bestillingene dine Toman. Selv har jeg bare som nevnt en uheldig episode med Forza 3, og jeg ser ingen betenkeligheter med å fortsette å kjøpe fra elkjøp og lefdal. Pris er det viktigste aspektet for meg, ikke om spillet kommer 1 eller 2 dager før release. Hadde en langt verre episode med absoluttspill i sommer, og kommer aldri til å handle derfra mer!

 

Halo 3 ODST ventet jeg i ca 2 uker, 4 dager med Forza 3 Limited Edition, og nå kommende Assassins Creed 2 må jeg belage meg på 2 dager til 1 uke ventetid :p

 

Jeg vil så spille Assassin's Creed 2, da er det nesten smart å ha en moddet maskin for da kan man teste spillet imens man venter på lovlige kopien jo :p

Lenke til kommentar

Hmm jeg har en mystisk hentelapp her hjemme. Jeg søkte på posten.no med sporingsnummeret og pakken veiet 0.9kg

 

Og det stod et firma i Sverige på kvitteringen, kansje det er leverandøren til Lefdal da!!

 

Jeg vet broren min ikke har bestilt noe som helst fra Sverige så da er det stor sjanse det er Assassins Creed 2!!! :D Please la det være White Edition!!! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...