Gå til innhold

Assassins Creed 2 - Diskusjon og ableøyer


Anbefalte innlegg

Spillet er rimelig pent ja, men det er samtidig en hel del ansikter som kunne trengt akutte plastiske operasjoner. Samtidig er det jo steder hvor jeg kan gå i førstepersonsvinkel (venstre stikke) og helt klart tenke meg at det er en del FPS-spill som får en rival her. Til å være et open-world spill er det sinnsykt flott. Og som jeg sa - jeg er fremdeles i den første byen - så om de neste blir noe bedre er jo det bare fint ^^

 

Ellers har jeg også brukt sinnsykt lang tid på å leke med horer, tyver og vakter. Sideoppdragene er jo bare hyggelig å spille når man kan ha med seg slike flotte medskyldige. Jeg har kjøpt alt butikkene har å tilby foreløpig, jeg har totalrenovert landsbyen "min" og jeg fikk as we speak 11000 florians i kista mi i villaen min.

 

Nå skal jeg ut å bruke det på horer :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var jeg endelig ferdig med Assassins Creed, tok meg bare 7 og en halv måned, men fantastisk historie. Nå står 2'ern i hylla og skriker etter meg^^

Bare et lite spørsmål:

 

Jeg så på creditsa og er nå fri til å gå rundt å se på beskjedene på gulv og vegger. Er det alt jeg kan gjøre? I tillegg til å gå inn i Animusen

 

Edit: Glem det, fant ut av det :p

Endret av Erik
Lenke til kommentar

Så da er jeg så godt som ferdig med AC2 etter rundt 22 timer, men har ennå igjen seks achivements og et par sideoppdrag jeg kan kose meg med. Historien har iallefall tatt seg opp mange hakk og jeg venter med spenning på fortsettelsen.. :)

 

Har dere noen favorittbyer så langt?

For min del så liker jeg meg best i Florence og Tuscany. Men Venice er jeg egentlig ikke så glad i av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar

Fuck. Trenger to sekunder meg hjelp her gutta.

 

Spoiler: Kapittel 7

 

Jeg spiller som Altaìr og skal klatre opp et tårn, og jeg har bare de siste meterne igjen, men han nekter å hoppe fra "verandaen" opp til en liten trebjelke rett over han slik at jeg kan komme til toppen. Jeg har prøvd alle mulige vinkler og alle mulige hopp og spark, men han vil jo for faen ikke henge seg i den.

 

Lenke til kommentar

Hvor stort er problemet med at karakteren hopper en annen vei enn den man tror og vil at han skal hoppe? Husker dette til tider var et gedigent problem med det første, hvor enkelte serie-hopp var mer avhening av flaks enn egentlig kontroll på Altaïr.

Jeg har kun hatt problemer med det noen få ganger. Og det er når man hopper bortover sånne små stokker i vannet. Og her kan du jo svømme, så problemet er ikke så stort egentlig.

Lenke til kommentar

Mangler 46 fjær, to seals og ett våpen, men jeg lurer fælt på hvilket våpen det er. Jeg har fått hammeren for å samle 50 fjær, så jeg venter spent. Tenkte jeg skulle gjøre meg ferdig med alt før jeg gjør meg ferdig med storyen så jeg kan kose meg med den til slutt uten å tenke på noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...