Gå til innhold

Assassins Creed 2 - Diskusjon og ableøyer


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt det samme selv. Jeg har spilt det første spillet, men det begynner nå og bli så lenge siden at jeg ikke helt husker alt sammen. Slutten husker jeg for eksempel ikke hvorfor skjedde. Huske jeg synes det var merkelig og litt skrudd på en kul måte, men jeg kan ikke huske hvorfor. Men nå er iallefall oppfølgeren innkjøpt. Elkjøp hadde det ikke, merkelig nok, men Platekompaniet hadde det for 499,- så da er jo det egentlig greit nok.

 

Huff. Forza 3 og Borderlands ble midlertidig satt tilbake i hylla pga Modern Warfare 2, og nå blir også det satt i hylla igjen. Køen bygger seg opp til en nerdgasm i juletider.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spillet er kult, men jeg synes historien hittil har vært rimelig meh. Jeg vil ikke være en sutrende gutt som bare tenker på seg selv, jeg vil være en steinhard og profesjonell snikmorder som Altaìr. Synes heller ikke at presentasjonene av de forskjellige karakterene gir meg noe mersmak på dem. De fleste ser stygge ut (Lucy var jo bedre i det forrige) og jeg synes den italienske aksenten blir alt for klar og "perfekt". Hadde vært bedre med bare helt vanlig engelsk etter min mening.

 

Utover det så er det jo gode gamle Assassins Creed foreløpig. Klatre på tak, stikke spisse ting inn i andre folk, løping og spankulering.

Lenke til kommentar

Åhhåhåhå.. Jeg er storfornøyd, dette var greier det, større opplevelse enn MW2 for min del.

 

Eneste jeg ikke liker er at all teksten er på norsk, men etter å ha spilt hele natta så har jeg blitt vant til det. Ellers synes jeg grafikken når du kommer på nært hold, i samtaler etc var litt sjuskete og det er noen små glitcher her og der, men det er ingenting å trekke for, bare en notis. Føler at jeg har fått stort sett alt jeg ønsket meg i enern.

 

Edit:

 

Praise the lord and pass the ammunition, fikk vekk norsken!

 

På Xbox holder det ikke at språket står på engelsk, men du må også endre sted.

 

English på språk og United Kingdom på locale så får du engelsk tekst.

Endret av Whitefall
Lenke til kommentar

Spillet er kult, men jeg synes historien hittil har vært rimelig meh. Jeg vil ikke være en sutrende gutt som bare tenker på seg selv, jeg vil være en steinhard og profesjonell snikmorder som Altaìr. Synes heller ikke at presentasjonene av de forskjellige karakterene gir meg noe mersmak på dem. De fleste ser stygge ut (Lucy var jo bedre i det forrige) og jeg synes den italienske aksenten blir alt for klar og "perfekt". Hadde vært bedre med bare helt vanlig engelsk etter min mening.

 

Utover det så er det jo gode gamle Assassins Creed foreløpig. Klatre på tak, stikke spisse ting inn i andre folk, løping og spankulering.

Neinei nei, huff :p

Jeg syntes ac1 var på grensen til kjedelig pga av at du følte jo ingen connection til Altair, liker ezio som figur mye bedre, også det faktumet at det er fler cutscenes og historie bak karakterene. Jeg har lest hvert eneste database entry og har tenkt og finne alle thruth symbola :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...