Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det står eksplisitt på sidene deres at dette ikke går

 

(jeg har glemt reisekortet hjemme, får jeg gebyr?) Ja. Du må alltid ha reisekortet med deg når du reiser, ellers vil du bli ilagt gebyr ved billettkontroll.

 

Les et mer utfyllende svar

Alle Ruters billetter er upersonlige. Det er umulig å dokumentere om kortet ditt ligger hjemme eller om det brukes av andre. Fordelen med upersonlige billetter er at du kan låne det bort om du vil. Er billetten rabattert, kreves det at den du låner til har rett til samme rabatt som deg, og kan fremvise legitimasjon/studentbevis på oppfordring. Husk alltid å sjekke om reisekortet er med, har du glemt det må du kjøpe ny billett.

,

men jeg får vel gi det et forsøk...

Lenke til kommentar

Det står eksplisitt på sidene deres at dette ikke går

 

(jeg har glemt reisekortet hjemme, får jeg gebyr?) Ja. Du må alltid ha reisekortet med deg når du reiser, ellers vil du bli ilagt gebyr ved billettkontroll.

 

Les et mer utfyllende svar

Alle Ruters billetter er upersonlige. Det er umulig å dokumentere om kortet ditt ligger hjemme eller om det brukes av andre. Fordelen med upersonlige billetter er at du kan låne det bort om du vil. Er billetten rabattert, kreves det at den du låner til har rett til samme rabatt som deg, og kan fremvise legitimasjon/studentbevis på oppfordring. Husk alltid å sjekke om reisekortet er med, har du glemt det må du kjøpe ny billett.

,

men jeg får vel gi det et forsøk...

 

Ah. Jeg kan jo forstå det egentlig!

 

> Høre på Poets of the Fall og digger en sang

> Laster ned komplett diskografi

> Komplett diskografi inneholder alle sangene untatt den ene jeg liker.

> Resten er dritt

 

:(

 

Sånn går det når du stjæler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...