Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Du sier så, men jeg ser ingen smørbrød på bordet ennå.

 

Ja, nå går det unna her. :cool:

Ah, du ser, eg har ein lik tilnærming som Lakus til det. Om ein gut forventer at eg gjør noko som helst for han (rydding, vasking av kler, matlaging... kva som helst), så skjer det ikkje. Om ein gut er hyggeleg og ikkje forventer noko, så er eg verdas beste husmor, og baker og steller heile dagen. Jfr. Zealuu. Mot dei fleste andre er eg berre ei giga-bitch.

At du tør si sånt med Spartapus & co i nærheten. :ohmy:

Hah! Eg er litt overvekteg, mørkhuda, mørkhåra, med brune auge, går ikkje med sminke kver dag, og når eg gjer det er han fargesprakande og in-yo-face. Dei kunne ikkje brydd seg mindre. ;)

 

 

 

 

 

What? Du er så koselig, du aner ikke :)

 

Forummamma :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hu og hei, salte kjeks og kaffe er ein helt ålreit slags frukost. Har eit møte med NAV i morgo, og eit jobbintervju på onsdag. Det er så kjekt, at NAV kallar meg inn på dagpengemottaker-møte og samtideg gjer meg midlertideg avslag på dagpengesøknaden! :)

 

Edit: Mmmh, også så nusselig trugsel dei kjem med. "Om du ikkje møtar opp på gruppemøtet, vil utbetaling av dagpenger opphøyre". KVA FOR UTBETALING?

 

Eg vert deprimert.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Hu og hei, salte kjeks og kaffe er ein helt ålreit slags frukost. Har eit møte med NAV i morgo, og eit jobbintervju på onsdag. Det er så kjekt, at NAV kallar meg inn på dagpengemottaker-møte og samtideg gjer meg midlertideg avslag på dagpengesøknaden! :)

 

Edit: Mmmh, også så nusselig trugsel dei kjem med. "Om du ikkje møtar opp på gruppemøtet, vil utbetaling av dagpenger opphøyre". KVA FOR UTBETALING?

 

Eg vert deprimert.

Du skulle ha vært moren min :love:

 

forumlove!

 

du er som en slags mor, l4r5 er som en slags far

 

og mushi er storesøstra mi :p

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Hu og hei, salte kjeks og kaffe er ein helt ålreit slags frukost. Har eit møte med NAV i morgo, og eit jobbintervju på onsdag. Det er så kjekt, at NAV kallar meg inn på dagpengemottaker-møte og samtideg gjer meg midlertideg avslag på dagpengesøknaden! :)

 

Edit: Mmmh, også så nusselig trugsel dei kjem med. "Om du ikkje møtar opp på gruppemøtet, vil utbetaling av dagpenger opphøyre". KVA FOR UTBETALING?

 

Eg vert deprimert.

 

Standardiserte brev...det er ikke alle som gidder å tilpasse dem til hver enkelt sak. :roll:

Lenke til kommentar

Standardiserte brev...det er ikke alle som gidder å tilpasse dem til hver enkelt sak. :roll:

Meh. Er berre irriterande. Hadde sjølvsagt vert hyggeleg om han hadde "gidda" å signere det. Skulle likt å sjå rabalderet det hadde vore om eg ikkje signerte noko som skulle til dykk, og ikkje omvendt. :p

Så, hvilken stilling har du Spartapus ?

Überkommandantführer kanskje.

Fy. Gje dykk. Eg er fullt i stand til å sjå at NAV er viktege for samfunnet og at jobben dei gjer er rimeleg uvurdeeleg. Det går an å kritisere institusjonen uten å snakke stygt om dei som arbeidar der.
Lenke til kommentar

Ta det som et kompliment, noe det er. Er jævlig få jeg orker å høre på :)

 

Tihi, ang den saken. Så føler jeg meg mye bedre, kommet over sjokket. Og faktisk akseptert det.

 

har forresten fortalt moren min og bestemora mi i dag, de ble jo bare helt ville. På en god måte.

 

edit3: Det kunne ha vært så mye værre.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Ta det som et kompliment, noe det er. Er jævlig få jeg orker å høre på :)

 

Tihi, ang den saken. Så føler jeg meg mye bedre, kommet over sjokket. Og faktisk akseptert det.

 

har forresten fortalt moren min og bestemora mi i dag, de ble jo bare helt ville. På en god måte.

 

edit3: Det kunne ha vært så mye værre.

Det er bra! Kor gammel er ungen? Og kva kjønn er det? Eg tuller ikkje, eg har sjukt mykje kler frå 0-3 år liggande. :p

Lenke til kommentar

5 måneder :/

 

Og snart tar vel barnevernet ungen i fra moren, også må jeg manne opp. Da jeg trodde alltid "no wai, jeg kan ikke være faren"

 

Heldigvis har jeg familie som kan hjelpe meg, men fortsatt strider ALT i min kropp i mot det :p

 

Veit ikke hvor jeg skal gjøre av meg engang, prøver å sove, står opp etter 5 min. Prøver å gå ut, og jeg ender på pcen igjen.

 

Samt alle de jævla tankene mine og følelsene.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

5 måneder :/

 

Og snart tar vel barnevernet ungen i fra moren, også må jeg manne opp. Da jeg trodde alltid "no wai, jeg kan ikke være faren"

 

Heldigvis har jeg familie som kan hjelpe meg, men fortsatt strider ALT i min kropp i mot det :p

 

Veit ikke hvor jeg skal gjøre av meg engang, prøver å sove, står opp etter 5 min. Prøver å gå ut, og jeg ender på pcen igjen.

 

Samt alle de jævla tankene mine og følelsene.

Du må kome barnevernet i forkjøpet. Kontakt dei, snakk med dei om at du vil ha full foreldrerett, fortell dei litt om mora, om deg sjølve, og om nettverket ditt. Gjer deg klar på alle moglege måtar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...