Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Takk for tips, jeg har ikke noe særlig nettverk lengre da jeg valgte å bli loner og flytte nordover. Familie med penger da, og moren har vært innom en del avrusningsklinikker (ikke at jeg skjønner hvordan hun har greid å beholde ungen, men så kommuniserer vi ikke så mye lengre, heller...)

 

Men again, hun er 18, såe. Er vel værre for hun. Enda jeg holder på å gå under slik som det er nå. Skal ikke være enkelt.

 

Pic related

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NAV Lillestrøm? NAV er enormt og har alle mulige avdelinger, disse lokalkontorene er bare en liten del av det. Selv om alt heter NAV, er det egentlig forskjellige etater som samarbeider i større eller mindre grad.

 

Kjenner forøvrig en del folk i barnebidrag-seksjonen. Der alle de beste historiene kommer fra, og utlendingene er best. En somalier forsøkte å bevise at han ikke var faren til noen unger ved å sende inn bilde av senga si, med den argumentasjonen at siden han bare hadde enkeltseng så kunne han jo ikke være faren...jepp, der ligger nivået. En annen sendte inn et bilde av eksen, som var stripper, tatt av henne mens hun jobbet, med den argumentasjonen at fordi hun levde så umoralsk kunne hvem som helst være faren til barna hennes. *facepalm*

Lenke til kommentar

Pft, jeg reddet sønnen hennes fra å bli drept. Tror du ikke jeg bare kan lage en grunn? (hun sladrer med masse damer fra nav hele tiden.. Er som en slags intern klubb)

 

 

Ikke at jeg ikke liker deg, men si hva du jobber som i nav?

 

Jeg skal ikke disse deg eller noe, jeg er bare nysgjerrig.

 

Jeg kan jo ofre litt jeg også, hun sa at hele NAV er lagd for å få folk til å bli lei, også skaffe seg jobb selv.

 

Og hun sa jeg ikke skulle si det til noen..

Kanskje ikke lagd for det, men blitt sånn. Men dere veit hva jeg mener. Er på flaska igjen.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Aha, er du en god saksbehandler? Dvs, luker du ut folk som bare er late? Det hadde vært konge i så fall.

 

Selv går jeg ikke på NAV, men har kjent mange som har gjort det.. Da jeg orker ikke stresset. F.eks vente i 4 timer før de kommer inn, også tar det 8000 timer før de er ferdig. Og prøver å ta deg psykisk etc.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Jeg har hørt så mange skrekkhistorier. Bare på forumet i dag, feks.

 

Og folk har sagt de trenger å betale regninger, også få rekvisjon som bare funker på en butikk, og du får ikke penger tilbake om du kjøper for udner det beløpet. Også tar ikke butikken i mot rekvisjonerer fordi de ikke veit hvordan. ETC

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...