Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Top heavy, then?

Blir ikke det litt feil da? Er jo hjernen som sitter på toppen, og hvis den ikke er så stor så er det jo ikke akkurat TOP heavy, mer upper middle heavy (eller lower middle, alt etter hvor gammel hun er ;) ) :p

Skal man først kvervulere så har vel ikke vekt av hjernen og intelligens så mye med hverandre å gjøre :p

Lenke til kommentar

Pøh. Jenter trenger ikke ordbok. De trenger bare store pupper og en passelig apetitt for sengeleker. Og kanskje litt intelligens. Det er iallefall et pluss, men ingen nødvendighet.

 

Bra jeg ikke er den eneste her med en fungerende seksualdrift. :thumbup:

 

Fungerende seksualdrift =/= feie over alt som har puls.

Lenke til kommentar

Stemmer det at alt jeg feier over har puls, for det hadde vært litt rart om det ikke hadde det. For ikke å snakke om kjedelig. Blir irritert når den andre forventer at man skal gjøre all jobben. Nei, jeg velger mine ofre med omhu, og puls er et av de mest elementære kriteriene.

 

Kan jo nevne andre kriterier som at hun er villig til å betale regninen sin selv (middag etc), må ha en annen hårfarge enn platinablond (større turnoff finnes ikke) og ha en sans for hva hun driver med (jenter som ikke har noen egne verdier og meninger er verdiløse, og om de er verdiløse bruker jeg ikke tid på dem).

 

Men alt dette er jo irrelevant nå likevelt. Det samme sekundet jeg fortalte hun at jeg var forelsket gav jeg samtidig opp mine egne meninger. Det er vel prisen man betaler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...