Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så IGN sitt Demon's Souls review nettopp. Har egentlig aldri sett på det før ettersom jeg ikke er superfan av konsollspilling, men fy søren det spillet så bra ut! Hvor får jeg det billigst?! :dribble:

 

Vet ikke om det er det billigste, men det er ihvertfall billig. http://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/Playstation-3/Spill/RPG/Demons-Souls-PS3--114279.aspx

Lenke til kommentar

Jeg så IGN sitt Demon's Souls review nettopp. Har egentlig aldri sett på det før ettersom jeg ikke er superfan av konsollspilling, men fy søren det spillet så bra ut! Hvor får jeg det billigst?! :dribble:

 

Samme det, er det noe spill som er verdt pengene er det DS. Løp og kjøp, er du flink har du kanskje rundet det til oppfølgeren kommer ut. :thumbup:

Lenke til kommentar

:!: På NRK nå er det en fyr som snakker om konspirasjoner rundt 9/11. Han henger bl.a mye på Nyhetsspeilet og tror både det ene og det andre. Kondenstripene på himmelen er NATO som slipper ut giftige kjemikaler over oss og at tsunamien i 2004 er menneskeskapt og at hele verden styres av en skjult makt osv osv...

 

Vet ikke om jeg greide og gjengi alt det som ble sagt, for jeg ble helt satt ut her.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...