Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Apocalypse Now Redux (1979) er nesten for lang og jeg må innrømme at den ikke klarer å holde på oppmerksomheten min hele veien gjennom tre og en halv time. Men så er det også sånn at de scenene som ble klippet bort i originalutgaven er noen av de jeg liker best, hovedsakelig de med den franske kolonistfamilien. Et lite dilemma der.

 

Ellers har jeg mer eller mindre gitt opp Duke Nukem Forever. Jeg fikser bare ikke de superjalla sekvensene med plattformhopping. Hvem i all verden er det som legger inn i plattformhopping i et FPS? Det fungerte noenlunde i Metroid Prime, men det er det eneste spillet jeg kan komme på og det er av en eksepsjonell kvalitet.

 

Nærmer meg slutten på El Shaddai. Jeg har egentlig ikke endret mening så mye; elsker den visuelle opplevelsen, resten er helt greit. Kampsystemet er forsåvidt originalt og fiendene gjør bra med motstand på normal, men man møter de samme tre erketypene hele veien gjennom. En annen ting som går meg på nervene er alle bosskampene der man er ment å tape. Det er greit nok at det skjer en sjelden gang for å vise hvor overlegen en fiende er, slik at man får større tilfredsstillelse av å ta ham/henne senere, men til tider blir man kastet inn i disse hvert 15-20 minutt, bare for å prøve å få inn noen usle treffere på en boss som gir deg deng til slutt uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja. En skulle nesten tro at siden kortet har navnet mitt på seg, kunne de ha slått opp i et register elno og fått meg til å identifisere meg, men nå er det jo lov å dele bort kortet til andre og uansett så...

Nå skal jeg være snill.

 

Du kan bare skrive inn til SL og påpeke at du glemte kortet, og be dem sjekke registrene sine og wips, så slipper du bota :)

Lenke til kommentar

Nå skal jeg være snill.

 

Du kan bare skrive inn til SL og påpeke at du glemte kortet, og be dem sjekke registrene sine og wips, så slipper du bota :)

Unnskyld men hva er SL?

 

SL ar Stor-Oslo Lokaltrafikk som nå har blitt en del av Ruter om jeg ikke tar feil. Bundy er sannsynligvis inne på noe nå når det gjelder å sjekke registre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...