Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du beskrev akkurat det motsatte av min idealkvinne. Jeg liker å betale for henne, jeg synes det gir en tilfredsstillende følelse av dominans. Jeg har heller ikke noe imot om hun forsøker å se ut som Linni Meister, selv om resultatet ikke blir bra så teller innsatsen for å tenne meg langt mer. At hun er i stand til å reflektere over noe mer enn sminke og shopping kan være bra, men min erfaring er at mennesker som har et svært reflektert forhold til sine egne verdier og meninger ofte er så fulle av seg selv at det ikke er noe plass igjen til andre og deres tanker, jmf. buddhismen:

Er litt enig med deg, men jeg liker at hun ikke forventer at jeg skal ta regningen hver eneste gang. Jeg synes det er helt greit å ta regningen om vi er ute sammen, men det er ikke like kult om dama bare forventer det og ser på det som en selvfølge. Da babler jeg heller noe om likestilling og at jeg må på do - for aldri å bli sett igjen.

 

Når det kommer til Linnie Meister-lookalikes så tenner jeg ikke på det overhodet. Ikke at jeg tenner på halvfeite blomstervaser heller, men det å bruke mer penger på ansiktet/håret enn noe annet i livet tenner ikke engang opp en knusktørr barkebit i Lakusland. Jeg setter mer pris på en hands-on approach på å tenne meg enn sminke. Og det er som regel disse jentene (Ken sine hustruer) som er fulle på sitt eget verdensbilde (les: at den snurrer rundt dem) etter min erfaring.

 

Og til slutt: Morsinstinkt er kult på andre jenter, men ikke på sin egen mor. Hvem liker vel ikke å bli varmet opp en kald kveld? Igjen, ikke av sin egen mor.

 

Lakus er nådeløs, men ingen klarer å sjokkere meg. :cool:

Damn you!

 

Vel denne tråden går vist alle veier nå :p.

Bakveien også? :ninja:

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Du sier så, men jeg ser ingen smørbrød på bordet ennå.

 

Ja, nå går det unna her. :cool:

Ah, du ser, eg har ein lik tilnærming som Lakus til det. Om ein gut forventer at eg gjør noko som helst for han (rydding, vasking av kler, matlaging... kva som helst), så skjer det ikkje. Om ein gut er hyggeleg og ikkje forventer noko, så er eg verdas beste husmor, og baker og steller heile dagen. Jfr. Zealuu. Mot dei fleste andre er eg berre ei giga-bitch.

At du tør si sånt med Spartapus & co i nærheten. :ohmy:

Hah! Eg er litt overvekteg, mørkhuda, mørkhåra, med brune auge, går ikkje med sminke kver dag, og når eg gjer det er han fargesprakande og in-yo-face. Dei kunne ikkje brydd seg mindre. ;)
Lenke til kommentar
Ah, du ser, eg har ein lik tilnærming som Lakus til det. Om ein gut forventer at eg gjør noko som helst for han (rydding, vasking av kler, matlaging... kva som helst), så skjer det ikkje. Om ein gut er hyggeleg og ikkje forventer noko, så er eg verdas beste husmor, og baker og steller heile dagen. Jfr. Zealuu. Mot dei fleste andre er eg berre ei giga-bitch.

 

Jeg forventer i grunn ikke noe annet enn at hun bærer over med min sans for humor. :innocent:

 

Hah! Eg er litt overvekteg, mørkhuda, mørkhåra, med brune auge, går ikkje med sminke kver dag, og når eg gjer det er han fargesprakande og in-yo-face. Dei kunne ikkje brydd seg mindre. ;)

 

Nå er du bare for hard mot deg selv...og oss. ;)

Lenke til kommentar

Hah! Eg er litt overvekteg, mørkhuda, mørkhåra, med brune auge, går ikkje med sminke kver dag, og når eg gjer det er han fargesprakande og in-yo-face. Dei kunne ikkje brydd seg mindre. ;)

Vel, du er i faresonen du også, det kan virke som de går etter alt som har puls. :(

 

Og faktisk, hvis du fjerner det om fargesprakende sminke så paser den beskrivelsen for min kjæreste også. :p

Lenke til kommentar

Jeg forventer i grunn ikke noe annet enn at hun bærer over med min sans for humor. :innocent:

Sammich-humor har ikkje vore morosamt sida 2008 eller noko.
Hah! Eg er litt overvekteg, mørkhuda, mørkhåra, med brune auge, går ikkje med sminke kver dag, og når eg gjer det er han fargesprakande og in-yo-face. Dei kunne ikkje brydd seg mindre. ;)
Nå er du bare for hard mot deg selv...og oss. ;)
Mja, nei. Eg er moglegvis for hard mot dykk (sjølv om det er sånn de presenterer dykk sjølve), men mot meg sjølv så beskriver eg meg berre. Eg skammar meg ikkje over å vere overvektig. Eg er sunn ifht. kolesterol og blodtrykk og insulinnivåar, så då plagar faktisk ikkje vekta mi meg.

Vel, du er i faresonen du også, det kan virke som de går etter alt som har puls. :(

 

Og faktisk, hvis du fjerner det om fargesprakende sminke så paser den beskrivelsen for min kjæreste også. :p

Vel, det kunne aldri falle meg inn å fjerne den fargesprakande sminka med mindre det er leggetid. ;)

Ain't no fun if the homies can't have grøne augebryn.

 

DSC5235.jpg

 

Lenke til kommentar
Mja, nei. Eg er moglegvis for hard mot dykk (sjølv om det er sånn de presenterer dykk sjølve), men mot meg sjølv så beskriver eg meg berre. Eg skammar meg ikkje over å vere overvektig. Eg er sunn ifht. kolesterol og blodtrykk og insulinnivåar, så då plagar faktisk ikkje vekta mi meg.

 

Det overrasker meg egentlig ikke. Min erfaring er at overvektige mennesker som en hovedregel er glade, avslappede og lette å omgås, i motsetning til tynne mennesker som har en større hang til å være anspente og humørsyke. Jeg har lurt litt på hvorfor det er tilfelle og det eneste jeg kan tenke meg er at det er hormonelt. Overvekt, uavhengig av om det gjelder en mann eller kvinne, fører som kjent til en større produksjon av østrogen. Da blir man mindre dominert av det konkurranseinnstilte og konfliktsøkende testosteronet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...