Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

To stk 24" skjermer med 1920x1080 all right! WoT på den ene og Firefox på den andre så jeg kan surfe mens jeg venter på at artilleriet mitt skal få neste kula på plass :p

 

TS/VT får klare seg med G19-displayet!

 

Du kjører WoT i vindu da eller? Har selv to skjermer av samme størrelse, men spillskjermen er heldigvis 16:10 format. Kjører WoT i fullskjerm-modus, så hver gang jeg trykker på browseren på andre skjermen blir WoT minimert. Får se å kjøre det i vindu jeg og.

Lenke til kommentar

På onsdag prøvde jeg meg på ESL Funcup #4, som var en 1vs1-konkurranse med tanks på maks tier 4. Konkurransen hadde rundt 250 deltakere. jeg hadde aldri vært med i en slik cup før, men klarte meg likevel helt fram til 16. delsfinalen. Fire serie på rad i Leoparden min før en T-28 beseiret meg. I finalen vant en T-28 mot en Leopard.

 

Å være med var kjempegøy, og jeg synes flere burde være med!

På kommende onsdag gjentar de konkurransen, ettersom den var rimelig populær. Trykk her for mer info: WoT 1on1 Funcup #5 - Max. Tier 4

 

De kjører en ny konkurranse hver onsdag, med forskjellige regelsett. Cup #3 var en KV only cup. :p

 

 

Utover det har jeg prøvd meg litt på den ene av 1vs1-ladderne de har også. Den ene ladderen er max tier 8 heavy, som jeg ahr prøvd meg litt på, og

den andre max tier 9 medium. Tror jeg kommer til å fortsette litt med dette, for det er virkelig ganske morsomt å spille WoT på en litt annerledes måte enn det man pleier.

Endret av Materie
Lenke til kommentar

Man må passe på selv. Konkurransen baserer seg på Training Rooms som enten du eller motstanderen må starte selv for hver kamp. Hvis noen kjører utenfor tillatt sone og utnytter det til sin fordel kan du bare ta et screenshot, så blir fienden diskvalifisert. Skjedde ikke med meg, men vet noen andre ble det. Er en egen chatbox for eventen hvor du kan følge med på hva som skjer, eksempelvis når noen jukser.

 

Hver kamp kan maksimalt vare i ti minutter, men det tar litt mer enn det mellom hver kamp for å laste opp bilder og slikt, så det beregnes cirka 20 minutter mellom hver kamp. Det blir vel noen timer hvis du ikke ryker ut fort. Veldig gøy, da. Adrenalinnivået mitt steg mellom hver kamp, skalv faktisk litt på starten av siste kampen min, hehe.

Endret av Materie
Lenke til kommentar

Minner om ESL Funcup #5 - Max Tier 4 - 1 vs 1

 

Starter om cirka 45 minutter (17.00). Late signup kan gjøres her fra 16.50 til 17.00. Da kan du ta plassen til noen som meldte seg på men ikke bekreftet deltakelsen i tide. Du må ha en ESL-konto for å registrere, så beregn litt tid.

Endret av Materie
Lenke til kommentar

Funcup 1vs1 går hver onsdag til samme tid (17:00). Reglene skifter mellom hver gang, men denne gang beholdt de reglene fra forrige. Jeg gjetter på at det blir noen helt nye regler neste gang :)

 

Denne gang kom jeg like langt som forrige gang, til 16. finalen, før en sleip Panzer III tok kanonen min med HE. Jeg tror nok han lastet litt premiumammo også, ettersom han gjorde rimelig store mengder skade hvert skudd. Nok en gang var Himmelsdorf problematisk. Stealth-leopard fungerer ikke spesielt godt på den banen.

Endret av Materie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...