Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Minner om Funcup i dag!

Fra denne cupen av er alle funcuper max tier 4, så de aller fleste kan delta!

 

Denne gangen starter cupen klokken 18.00, så litt bedre tid for folk til å komme seg hjem før den starter. Påmeldingsfrist er som vanlig tretti minutter før, men du kan melde deg på ti minutter før cupen begynner og ta plassen til noen som ikke har bekreftet sin deltakelse.

 

Håper noen andre enn bare meg prøver seg. :p

 

Selv kommer jeg nok en gang til å prøve meg med min Leopard. I de to forrige tier 4-funcupene klarte jeg fire kamper før jeg ble slått ut i femte. Denne gangen satser jeg på å komme meg lenger :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gir opp. Helt umulig å få gode kamper på søndager. Alt for mange søndags-spillere som har null peiling, bare peiser på rett frem og dør.

 

Hver jævla kamp står jeg igjen som sistemann, med flest kills, hjelper veldig lite. Forbaska håpløse folk.

Det gjelder også dem som har tier 8, 9 og 10. Det at de har høy tier har ingen ting med om dem kan å spille eller ei..

Endret av VinterUlv
Lenke til kommentar

Jeg gir opp. Helt umulig å få gode kamper på søndager. Alt for mange søndags-spillere som har null peiling, bare peiser på rett frem og dør.

 

Hver jævla kamp står jeg igjen som sistemann, med flest kills, hjelper veldig lite. Forbaska håpløse folk.

Det gjelder også dem som har tier 8, 9 og 10. Det at de har høy tier har ingen ting med om dem kan å spille eller ei..

Men burde ikke det andre laget da også være fylt opp av idioter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har snart PzIII helt opgradert men grinder nå til KV - gjennom T-28

 

Noen som vet om det er slitsomt?

T-28 er en vanskelig tanks hvis du spiller den feil. Oppgradert har den en veldig kraftig kanon for sin tier, men panseret kunne like gjerne vært laget av papp. Så ligg langt bak slik at andre scouter for deg, eller utnytt farten til å sirkle rundt andre tanks slik at de ikke klarer å treffe deg, hvis du ikke klarer å unngå at andre tanks skyter på deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...