Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ha-ha-ha! :p

Føler jeg gleder meg til IS-4 allerede. Bare 160k xp eller noe igjen.

Satser på at jeg klarer det før IS-4 blir tier 10 om ikke annet. Må bare oppgradere maskina mi først.

 

Tidligst Q1 2012 så ikkeno stress ;)

 

Hjelper ikke stort med oppgradert maskin for WoT. Kjører 2x5850 i X-fire (ikke støtte for Xfire/SLI), og en i7-950@4GHz. Får fremdeles syke FPS drops av mye random, så det er ikke akkurat et optimalisert spill ;)

 

Er ett ATI problem, ikke resurs problem. Men mitt 6950 går det fint med :)

 

Tror det heller er et WoT problem :whistle: Stort sett ligger fps på 120, men dropper til ~45 i alle tenkelige og utenkelige situasjoner. Load på kortene ligger aldri høyere enn ~30% så det er nok spillet som ikke er i stand til å utnytte HW.

Lenke til kommentar

Jeg kjører skjerminstillinger på high og ligger normalt på 120 - 125 fps. Lite problemer med fps drops ol. ved zooming mv. Men kan høre at vifter ol. på skjermkort drar på voldsomt spesielt ved zooming. Men hvis jeg velger høyeste grafiske innstillinger opplever jeg fra tid til annen at PC'n crasher. Kjører 2 x gtx 580 i SLI m full pakke på prosessor (i7 980), minne og hovedkort så kraft bør ikke være noen skranke. Oppløsning er 1920 x 1080 såvidt jeg husker, 26" skjerm..

 

 

Noen som har noen ide om hva som kan være issue?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...