Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Jeg har forstått det slik at en klan kan hjelpe med å prioritere spillet gjennom aktivt gruppepress. Har ikke opplevd noe slikt med klanen min på WoT, men så er den relativt inaktiv også.

 

Teamet, derimot, skal jeg forsøke å underlegge ekstreme rutiner med krav til å være pålogget minst 36 timer i døgnet. *sagenods*

 

^ disclaimer: The above comment is not in any way intended to be taken seriously ^

 

Valle - du er gjerne velkommen. Når er denne eksamenen unnagjort?

Endret av Materie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Føler jeg savner å spille WoT, men klarer ikke rive meg bort fra Skyrim. :p

Samme her egentlig. Spiller Skyrim...holder på med tredje charactern nå, drog meg gjennom main storyline med første, mage med andre...og that's it XD Er så mange sidequests...

 

Valle - du er gjerne velkommen. Når er denne eksamenen unnagjort?

Har eksamen både Torsdag 1 og Fredag 2 Desember, og så en liten breddetest i exphil Mandag 5. Men så er det hæla i taket fram til skolen begynner igjen 16 Januar :D

 

:D

 

Fant nettopp ut at jeg var en av de fem mest aktive spillerne på 1vs1 heavy tanks ladder forrige uke. Fikk nettopp overført 3500 gold :)

 

Sykt uforventet!

Dayum! Grattis!

Lenke til kommentar

Da er det en special i morgen.

Den varer fra den 24. til den 28.

 

Følgende tanks er halv pris og gir doblet mengde credits i hele perioden:

  • Panther
  • PzKpfw VI Tiger
  • StuG III
  • M7 Priest
  • M4A3E8,
  • M10 Wolverine,
  • M36 Slugger
  • Premium vehicle RAM-II

 

På tide med credit-grinding. :)

 

Jupp. Solgte min Tiger P og kjøpe meg Tiger igjen, så jeg endelig kan få råd til å kjøpe min Maus :)

Lenke til kommentar

Sier ikke nei takk til flere folk til teamet, for å si det slik. Et team er ganske poengløst uten syv spillere.

 

For øyeblikket er teamet norsk, men jeg prøver å rekruttere en fyr fra klanen til en av brødrene mine, og hvis det går må vi nesten snakke engelsk. Således har det lite å si hvor de er fra så lenge de kan engelsk. De bør ha en tier 8-tank også, selvfølgelig. :)

Høyeste jeg har er Tier 6, så da regner jeg med at det utgår ;)

 

Er det forresten noen av dere som har prøvd testserveren til WoT? Prøvde den nå med versjon 7, og forsåvidt gøy å spille nye kart og sånt, men litt vanskelig at russisk virker som eneste språk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...