Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HE? Dinge på Mausen for -1 HP per skudd eller noe i den duren.

Hvis den står rett bak den, og Mausen er permatracket, så vil ikke Mausen klare å skyte MS-1-en og den kan stå der og sende i vei HE-skudd i baken på den.

 

Innbiller meg at det var det jeg leste på et forum i alle fall. Enten her eller på Something Awful.

Lenke til kommentar

Må si jeg liker Type 59 bedre og bedre.

Spiller ca ikke andre tanks lenger. :p

 

Dog, hva E-75 og E-100 har å gjøre på hills, det være seg Mines, Himmelsderp e.l., det er meg uforståelig.

Alt jeg vet er at det var effektivt for å wipe ut alle mediumsa våre, men de ble også tatt ut av arty og TD-er som fikk skyte sild i tønne. Ja ja. :p

Lenke til kommentar

Jeg er en rar mann, jeg liker matchmakinga og har ingen verdens ting imot arty selv om jeg kjører hevy tanks. Men en ting jeg ikke helt forstår er folk som bruker penger for å kjøpe seg en tanks. Forstå meg rett, jeg verken dømmer dere som gjør det eller synes det er dumt det går ann, jeg bare forstår det ikke. Selv så bruker jeg ekte penger på wot, premium og konverterer gull til credit. Men for meg er selve gleden med wot jaget mot den neste oppgraderingen eller den neste tanksen. Noe å hele tiden se frem til. Ja jeg bruker penger på gull, for at dette skal gå fortere. Men å Kjøpe meg en tanks, det ville fjernet den gleden jeg finner med spillet. Men vi er alle forskjellige, heldigvis :)

 

Hvor langt har du kommet?

Jeg har researchet 2 T10 (IS-7 pg T30) og foreløpig bare fått kjøpt den ene(T30). Og jeg har også startet å jobbe meg ned til en 3 og 4 T10 (E-100 så Maus). Har researchet både VK3601(H) og VK3001(P) men heller ikke kjøpt dem enda.

Hver T10 koster 6.1mill credits. Men så må man legge på 120k for crew training når man kjøper dem og 3 moduler til 500k.

Det er over 30mill credits for 4 T10 det, og da har jeg ikke tatt med allt som brukes på vei ned til T10.

Det er vanvittige mengder credits man trenger etterhvert. Og konvertere credits fra ekte penger er det dårligste alternative som finnes. Så en god premium tank(löwe, T59) er verdt veldig mye.

 

Jeg har 290kamper i min Löwe, og hvis vi sier at jeg gjennomsnitlig har tjent 40k credits per kamp etter reparasjoner og ammo og consumables, så er det 11,6mill credits... og jeg har 600k credits atm ;)

 

Ok, ser poenget deres :) . Men for meg ville det fjernet mye av gleden å kjøpt meg en tanks, har ikke noe problemer med å bruke litt penger på guld i ny og ned. Spiller ikke så mye uansett at jeg trenger å bekymre meg for å måtte konvertere SÅ fryktlig mye til credit. I alle fall ikke på kort sikt.

 

en IS-3 er den beste tanksen jeg har, også det eneste tek treet jeg har jobbet meg opp på.

Lenke til kommentar

Vel en Löwe har du for alltid. Jo mer du konverterer gull til credit (noe jeg aldri ville funnet på å gjøre) jo fortere blir en Löwe lønnsom. Men spiller du bare en gang i uka eller noe slikt så lønner det seg nok ikke.

Jeg kjøpte Löwe for 7500 når den kostet det btw.

Lenke til kommentar

7500gull er forøvrig 3mill credits, noe min löwe har tjent inn for lenge siden. Jeg har også trent opp ett crew nr2 og skal snart starte på crew nr3. Slik får jeg 90% crew med repair/camo til alle mine nye tyske heavy tanks jeg jobber mot. (bruker bare 20k credits til å trene dem opp til den nye tanken)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...