Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spilte mye oftere da jeg var student, men så hadde jeg skole bare en dag i uka fra april til mai, og etter det hadde jeg fri.

Nå er det blitt sånn at jeg våkner tidlig, spiller noen runder og så fortsetter å leke husmor før jeg sovner av utmattelse alt for tidlig og våkner tidlig klar til dyst neste morgen. :p

Lenke til kommentar

Opplever forresten at Type 59-en drar inn mer penger enn Löwe i disse dager.

Snittet mitt i Löwe nå er på 60k for et win og 40k for et tap, mens i Type 59 er det så langt 70k for et win og 50k for et tap.

Nå har ikke jeg Type 59, men jeg har merket meg at jeg drar langt mindre inn nå enn tidligere med min Löwe. Noe har de gjort, kanskje for å lokke fler til å kjøpe Type 59? Uaktuelt for meg som har T-54.

Lenke til kommentar

Ha-ha-ha! :p

Føler jeg gleder meg til IS-4 allerede. Bare 160k xp eller noe igjen.

Satser på at jeg klarer det før IS-4 blir tier 10 om ikke annet. Må bare oppgradere maskina mi først.

 

Tidligst Q1 2012 så ikkeno stress ;)

 

Hjelper ikke stort med oppgradert maskin for WoT. Kjører 2x5850 i X-fire (ikke støtte for Xfire/SLI), og en i7-950@4GHz. Får fremdeles syke FPS drops av mye random, så det er ikke akkurat et optimalisert spill ;)

Lenke til kommentar

Vel, nå har jeg ligget på 4-10 FPS i 3 dager helt ut av det blå. Får faen ikke spilt. Jeg er vant til å ligge på 60 med et oppsett som var middelmådig for 2-3 år siden. :p

Må uansett oppgradere slik at jeg kan bruke Adobe-programmer samtidig som jeg surfer nettet etter tutorials, eller slik at jeg kan igjen kan redigere video på den, så jeg satser på at WoT liker i7.

Lenke til kommentar

Ha-ha-ha! :p

Føler jeg gleder meg til IS-4 allerede. Bare 160k xp eller noe igjen.

Satser på at jeg klarer det før IS-4 blir tier 10 om ikke annet. Må bare oppgradere maskina mi først.

 

Tidligst Q1 2012 så ikkeno stress ;)

 

Hjelper ikke stort med oppgradert maskin for WoT. Kjører 2x5850 i X-fire (ikke støtte for Xfire/SLI), og en i7-950@4GHz. Får fremdeles syke FPS drops av mye random, så det er ikke akkurat et optimalisert spill ;)

 

Er ett ATI problem, ikke resurs problem. Men mitt 6950 går det fint med :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...