Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde egentlig ikke planer om å bruke noe særlig med penger. Men har brukt mer enn nok egentlig. Premium siden August, kjøpt T59, brukt gull på en del andre ting osv.

Men det er et veldig bra spill, så jeg angrer ikke. Spesielt på T59.

 

Har vel en 6-7 tanks jeg har resarcha men ikke har råd til, så greit å få inn en del penger med T59 :)

 

 

Edit: Hvordan er det med KV3 egentlig? Skulle ikke den splittes eller noe? Slik som med KVen?

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Lønner seg å ha både KV, KV-3 og IS-4 i garasjen om du har anledning til dette. Gir deg en ekstra gratis tank for hver av de med 100% crew med tilhørende gratis garasje slot.

 

Samme gjelder vel T30 på amerikansk side og kanskje noen andre? Husker ikke helt.

 

T34 også. Merk at denne er den beste, ettersom den ikke bare skifter plass - den blir en premium tank. Hvis du har den i garasjen når neste oppdateering kommer ut vil du altså få en ny tier 9 amerikansk heavy, en garasjeslot og T34 som premiumtank (tier 8). Ettersom den beholder samme kanonen men faller et tier ned er jeg overbevist om at den vil generere veldig bra med credits.

 

For øvrig kan jeg nevne at jeg har KV, KV-3, IS-4, T34 og snart T30 i garasjen. Får masse nye tanks gratis, med andre ord. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...