Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

I fall det er noen som fortsatt følger med på denne tråden, men ikke spillet, oppdaterte Wargaming 'matchmakeren' denne uken. Skal gi bedre fordeling og være litt 'snillere' (mindre kamper med f.eks. T8-10-spredning).

Særlig PMM-vogner skal visstnok være tatt vare på.

 

Virker forsåvidt greit av det jeg har prøvd, uten å ha noen konkrete tall. Problemet med stort spenn på (kanskje spesielt) T8 gjenstår - det skal ikke veldig mye til før en KV-5 blir satt opp mot en 252/Defender. Da har man fort et problem - det er typisk pansring og skade per skudd som gjelder, ikke mobilitet og skade per minutt.

 

Kan også nevne planlagt/annonsert 'nerf' av FV4005 og Type 5. Veldig velkomment, men altfor sent, og muligens gjort i feil ende. FV4005 blir tregere og mindre nøyaktig. Type 5 får annen, svakere, ammunisjon, blir raskere og noen andre småting. Kan alltids argumenteres for at ingen av delene ville vært store problemer om ikke det var lagt til rette for panserjagere og 'knivkamp' med tungt pansrede kjøretøyer.

(Dessuten ser jeg ikke frem til at det blir enda mer lukrativt å innta en forsvarsposisjon.)

Lenke til kommentar

Noen tier 5-8 som vil spille av og til? Liker meg best med light / medium og spg. Bygger meg opp på EMX og Rhm B WT. Digger cromwell, og har AT15 og Centurion som mine høyeste tier tanks

 

Noen tips til noen plasser jeg kan se på ang plassering i ulike klasser tanks i ulike maps? Sliter fælt med dem nye banene.

 

Hva er din favorittanks?

Lenke til kommentar
Kan også nevne planlagt/annonsert 'nerf' av FV4005 og Type 5. Veldig velkomment, men altfor sent, og muligens gjort i feil ende. FV4005 blir tregere og mindre nøyaktig. Type 5 får annen, svakere, ammunisjon, blir raskere og noen andre småting. Kan alltids argumenteres for at ingen av delene ville vært store problemer om ikke det var lagt til rette for panserjagere og 'knivkamp' med tungt pansrede kjøretøyer.

(Dessuten ser jeg ikke frem til at det blir enda mer lukrativt å innta en forsvarsposisjon.)

"Muligens i feil ende"?

For h*n som spiller FV4005 blir den mer klønete å manøvrere, altså må man være enda mer passiv enn tidligere.

De som møter FV4005 vil ha akkurat samme problem i dag som de har etter nerfen: den har alltid potensialet til å gjøre 2000+ damage.

WG vil se at FV4005 gjør mindre skade per kamp, og dermed anse den som bedre balansert.

 

Dette er samme idioti som de viste da de "rebalanserte" arty til å gi det stun.

Og samme idioti som da de reduserte treffsikkerheten.

Og så videre...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 9 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
On 4/7/2020 at 9:36 PM, Noxz said:

Jeg føler alle har Progetto 46, var en som fikk 10k damage med den sist Frontline match, men panseret føler jeg er mykt som smør når jeg skyter på dem

 

Nei alle har EBR.

Progetto er bra ja, your point?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...