Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer på det sterkeste å kjøpe en Type 59 å ha i tillegg til Löwe. Er det verdt å bruke gull på den?

JA og det med store bokstaver. Bra vogn med en noe smalere MM på oppsiden, dvs at man slipper å møte tier 9 meds og tier 10 heavies. Mye kulere enn Löwe som vel strengt tatt ikke er all verden morro lenger....:)

 

Velkommen tilbake fra NY :)

Lenke til kommentar

Jo takk. :)

 

Endte med å kjøpe den og spilte en kamp før maskina mi begynte å mase om at jeg hadde for lite minne, før CPU-en min plutselig overheta helt ut av det blå.

På tide å oppgradere maskina med andre ord, eller håpe at hviterusserne fikser koden sin slik at spillet drar bedre nytte av folks maskinvare. :p

 

Så ... Hva skal jeg slenge på den bortsett fra vents? Vert stabs og rammer, eller?

Lenke til kommentar

Jo takk. :)

 

Endte med å kjøpe den og spilte en kamp før maskina mi begynte å mase om at jeg hadde for lite minne, før CPU-en min plutselig overheta helt ut av det blå.

På tide å oppgradere maskina med andre ord, eller håpe at hviterusserne fikser koden sin slik at spillet drar bedre nytte av folks maskinvare. :p

 

Så ... Hva skal jeg slenge på den bortsett fra vents? Vert stabs og rammer, eller?

Jeg kjører dette setupet har ikke forsøkt andre ting, funker bra. Sammen med P II og VK 3601 er dette den vogna jeg har best W/R på (ca 60%). Som en kuriositet kan nevnes at mange kaller dette en T 54 light. Det er det ikke, T 54 krever en helt annen approach spilmessig. T 54 er den vogna jeg gjennomgående gjør det dåligst på, selv etter at jeg fikk elita denne. Hater det men sånn er det.....kanskje nivået er høyere på spillerene i high tier matcher?

Lenke til kommentar

Hmm.

Vel, den var definitivt verdt gullet.

Credits kom fort nok inn med Löwen, men det går enda raskere med denne. :p

 

Klager ikke når jeg får 50k og 600 xp for et tap i hver av dem. Plutselig har jeg tapt to kamper, tjent noen og 90k og 1200 xp. :p

 

Kjøpte meg også 203 mm til S-51 og grinder cash til rammer til den også. Fytti søren, bruker trekvart minutt på å reloade uten. :|

Lenke til kommentar

Jeg er en rar mann, jeg liker matchmakinga og har ingen verdens ting imot arty selv om jeg kjører hevy tanks. Men en ting jeg ikke helt forstår er folk som bruker penger for å kjøpe seg en tanks. Forstå meg rett, jeg verken dømmer dere som gjør det eller synes det er dumt det går ann, jeg bare forstår det ikke. Selv så bruker jeg ekte penger på wot, premium og konverterer gull til credit. Men for meg er selve gleden med wot jaget mot den neste oppgraderingen eller den neste tanksen. Noe å hele tiden se frem til. Ja jeg bruker penger på gull, for at dette skal gå fortere. Men å Kjøpe meg en tanks, det ville fjernet den gleden jeg finner med spillet. Men vi er alle forskjellige, heldigvis :)

Lenke til kommentar

Jeg er en rar mann, jeg liker matchmakinga og har ingen verdens ting imot arty selv om jeg kjører hevy tanks. Men en ting jeg ikke helt forstår er folk som bruker penger for å kjøpe seg en tanks. Forstå meg rett, jeg verken dømmer dere som gjør det eller synes det er dumt det går ann, jeg bare forstår det ikke. Selv så bruker jeg ekte penger på wot, premium og konverterer gull til credit. Men for meg er selve gleden med wot jaget mot den neste oppgraderingen eller den neste tanksen. Noe å hele tiden se frem til. Ja jeg bruker penger på gull, for at dette skal gå fortere. Men å Kjøpe meg en tanks, det ville fjernet den gleden jeg finner med spillet. Men vi er alle forskjellige, heldigvis :)

 

Hvor langt har du kommet?

Jeg har researchet 2 T10 (IS-7 pg T30) og foreløpig bare fått kjøpt den ene(T30). Og jeg har også startet å jobbe meg ned til en 3 og 4 T10 (E-100 så Maus). Har researchet både VK3601(H) og VK3001(P) men heller ikke kjøpt dem enda.

Hver T10 koster 6.1mill credits. Men så må man legge på 120k for crew training når man kjøper dem og 3 moduler til 500k.

Det er over 30mill credits for 4 T10 det, og da har jeg ikke tatt med allt som brukes på vei ned til T10.

Det er vanvittige mengder credits man trenger etterhvert. Og konvertere credits fra ekte penger er det dårligste alternative som finnes. Så en god premium tank(löwe, T59) er verdt veldig mye.

 

Jeg har 290kamper i min Löwe, og hvis vi sier at jeg gjennomsnitlig har tjent 40k credits per kamp etter reparasjoner og ammo og consumables, så er det 11,6mill credits... og jeg har 600k credits atm ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er som deg, eXa, bare minus tier 10-tanksa.

Høyeste jeg har er en IS-3, men jeg er rimelig flink til å bruke opp credits og freexp på å elite ut alt som er av andre slags kjøretøy. Gotta catch 'em all. :p

Er nysgjerrig. Hvor mange elite tanks har du?

 

Edit: jeg har T54, T44, IS 3, VK 3601, Panther II, T50, T50-2 samt Löwe og Type 59. og snaaaart E50 som Elite

 

PS: agree med eXa + 1 fra meg

Endret av BEPP
Lenke til kommentar

Umm, sånn alt i alt har jeg av premium og elite tanks i USSR:

MS-1, SU-18, SU-26, T-26, T-46, T-28, KV, KV-3, IS, BT-2, BT-7, A-20, T-34, AT-1, SU-76, SU-85B og SU-85.

Jobber med T-50, S-51, IS-3 og T-43 i disse dager, mens SU-5 og SU-152 er lagt på hylla til jeg gidder å tenke på dem, og KV-1S venter på å få lov til å bruke 152 mm, som det ble hinta til på et russisk forum, før jeg begynner å grinde de noen og 60k jeg trenger for å elite ut den og T-34-85 og få KV-13.

 

Av tyske tanks har jeg:

Leichttraktor, Sturmpanzer I Bison, Sturmpanzer II, Grille, Wespe, PanzerKampfwagen II, PanzerKampfwagen III Ausf. A, PanzerKampfwagen III, PanzerKampfwagen III/IV, PanzerKampfwagen II Luchs, PanzerKampfwagen V/IV, VK 3001 (H), VK 3601 (H), PanzerKampfwagen II Löwe, PanzerKampfwagen 35(t), PanzerKampfwagen 38(t), PanzerKampfwagen nA, PanzerKampfwagen 38H735 (f),

PanzerKampfwagen IV, Panzerjäger I, Marder II, Hetzer og StuG III.

Jobber med Hummel, PanzerKampfwagen V Panther og PanzerKampfwagen VI Tiger. Når jeg en gang gidder, skal jeg gå tilbake og kjøpe engine og turret til VK 3002 (DB) og elite ut den, samt grinde VK 2801 fra Leopard og gjøre den elite igjen. VK 3001 (P) og JagdPanzer IV ignorerer jeg innen videre totalt.

 

Av amerikanske tanks har jeg:

T1 Cunningham, T57, M37, M7 Priest, T2 Light Tank, T2 Medium Tank, M2 Medium Tank, M3 Lee, T1 Heavy, M6, M2 Light Tank, M3 Stuart, M7, M4A3E8 Sherman, T18, T82, T40 og M10 Wolverine.

Jobber forøvrig med M41, T29 og T20 hovedsaklig, har M36 Slugger på pause og vurderer hele tiden om jeg skal freexpe meg til M4A3E2 Jumbo eller M24 Chaffee, men finner alltid noe annet å bruke den opp på.

 

I tillegg har jeg nå den kinesiske Type 59. :p

 

 

Hvis dette ble rotete, kan jeg sikkert bare slenge opp bilder av garasje og / eller tech trees.

Lenke til kommentar

Ussr: T-34, T-34 85, KV, KV-3, IS, IS-4, SU-85, SU-100, SU-152

Germany: Löwe, Marder II, Hetzer, Wespe

US: T29, T32, T34, T30

 

SU-152 sitt crew flyttes over til ISU-152 og SU-152 selges når jeg kjøper ISU-152(researchet for leeenge siden)

Hetzer selges når jeg har nok xp og credits til å kjøpe stug III

Samme med Wespe -> Grille

Jeg har også researchet T43 for lenge siden men ikke kjøpt den enda.

Samme med SU-8

Ja og KV-13 er heller ikke kjøpt inn enda...

ups glemte nesten M10 Wolverine som også er researchet.

Jeg har 1 ledig garage slot til VK36 atm

 

Ok, dette er det som står på innkjøpslista atm:

Ussr: SU-8, KV-13, T43, ISU-152 (kansje kjøpe og teste KV-1S også)

Germany: VK3601(H), VK3001(P), (trenger mer xp til Grille og Stug III)

US: M10 Wolverine (kjøpe inn M3 Lee igjen for patton grind etterhvert)

Endret av eXa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...