Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei, jeg har en glx s2, og har kjørt wimp på denn en stund, men i det siste har jeg fåt noen problemer med å logge meg på, hver gang jeg starter wimp så må jeg skrive inn passord på nytt, er det tlf eller wimp som er vrang , takker for alle svar,

Lenke til kommentar

Når jeg får SMS så forteller telefonen meg hvem jeg har fått melding av men siden den er fryktelig dårlig til å uttale navn er det bare plagsomt.

 

Noen ide om hvordan jeg slår av denne funksjonen? Jeg har ikke peiling på hvordan den har kommet på engang

Lenke til kommentar

Hvis du mener å bruke mobilnetter også på pc-en så har jeg testet det litt. Det funker veldig fint og jeg brukte den innebygde trådløse metoden. Nettet var greit nok, men prøvde ikke med spill. Det blir nok fort veldig dyrt + jeg tror ikke nettet er raskt nok til å takle online spill.

Lenke til kommentar

Noen som har erfaringer med å koble S2 til bærbar pc for internettbruk/spill etc. Hvordan er hastigheten? Bruker dere kabel eller trådløs?

 

Jeg har koblet S2 opp mot xbox 360 for å spille fifa online. Fungerte utmerket:-)

 

Det vil nok ha mye å si hva hastigheter du klarer å oppnå der du skal bruke den. Kjør en test på tptest eller lignende side.

Lenke til kommentar

Akkurat lasta ned en oppdatering på 13.22 Mb. Driver å installerer den nå. Noen som vet hva denne gjør?

Har googlet og vært inne på Samsung Norge sine sider, ingen opplysninger om hva denne oppdateringen gjør. Merkelig. Å slippe oppdatering uten å skrive noen plass hva den gjør. Dårlig. Amobil, hva med å etterforske dette litt?

Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Akkurat lasta ned en oppdatering på 13.22 Mb. Driver å installerer den nå. Noen som vet hva denne gjør?

Har googlet og vært inne på Samsung Norge sine sider, ingen opplysninger om hva denne oppdateringen gjør. Merkelig. Å slippe oppdatering uten å skrive noen plass hva den gjør. Dårlig. Amobil, hva med å etterforske dette litt?

 

På hvilken måte er det egentlig Amobil sin feil at Samsung har en policy om ikke å publisere changelog ?

Lenke til kommentar

Akkurat lasta ned en oppdatering på 13.22 Mb. Driver å installerer den nå. Noen som vet hva denne gjør?

Har googlet og vært inne på Samsung Norge sine sider, ingen opplysninger om hva denne oppdateringen gjør. Merkelig. Å slippe oppdatering uten å skrive noen plass hva den gjør. Dårlig. Amobil, hva med å etterforske dette litt?

 

På hvilken måte er det egentlig Amobil sin feil at Samsung har en policy om ikke å publisere changelog ?

Har du lest noe for fort her?

Det er jo ikke det han skriver, hvis du legger merke til bruken av punktum og komma.

Endret av cirka
Lenke til kommentar

Ok, skal bare whine litt her. Hvorfor i all verden kan ikke fjasemiklene hos Samsung sørge for at Kies lagrer nedlastet firmware når firmware-oppdateringen feiler, slik som den gjør i 5 av 10 tilfeller? Makan til uferdig programvare skal en lete lenge etter. Sånn, da fikk jeg ventilert litt mens jeg venter på at alfaprogramvaren laster ned ny halvbuggy firmware.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Akkurat lasta ned en oppdatering på 13.22 Mb. Driver å installerer den nå. Noen som vet hva denne gjør?

Har googlet og vært inne på Samsung Norge sine sider, ingen opplysninger om hva denne oppdateringen gjør. Merkelig. Å slippe oppdatering uten å skrive noen plass hva den gjør. Dårlig. Amobil, hva med å etterforske dette litt?

Jeg fikk denne oppdateringen OTA forleden dag. Da kom det mye tekst frem på skjermen på mobilen og helt nederst sto det at denne oppdateringen bedret stabiliteten.

Lenke til kommentar

Er det mulig, hvem er det som reparerer disse mobilene da de blir sendt på reperasjon?!

Har vært uten min i litt over 1 måned, og den har blitt sendt inn to ganger, først fordi den ikke funket. Fikk den så tilbake, funket ikke dag heller, og når har jeg fått den tilbake igjen, og den funker faen meg fortsatt ikke! Jeg blir gal!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...