Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Jeg har merket, under filming i 720p og 1080p, at videokameraet har en tendens til å "lagge" litt når jeg panorerer kameraet til siden etter det har kommet i fokus på noe. Altså, etter den har fokusert på noe, og jeg skal filme noe annet, har den en tendens til å hakke/lagge litt. Om den ikke får tid til å fokusere helt, gjør den ikke dette, men et kamera som fungerer perfekt når det ikke fokuserer er jo ikke ønskelig.

 

Jeg har stock Gingerbread, dermed ikke oppdatert til stock ICS ennå.

 

Er det noen andre som har merket dette problemet? Jeg vil helst få løst dette problemet så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har fått et merkelig problem på min SII:

 

Lyden for sms-varsling er borte, den vibrerer bare. Jeg finner ikke ut hvordan jeg får den til å virke igjen! Har ICS.

 

Kan noen hjelpe?

 

EDIT: Fant ut av det! Merkelig jeg kan ikke huske å ha gjort noen endringer selv.

Endret av WF-00
Lenke til kommentar

Neida, jeg leste hva du skrev, og vet hvordan refleksive pronomen skal benyttes. :p

 

Apex trenger root kun for å vise widgeter på en egen fane i programmenyen, og har ingenting med å benytte seg av widgeter å gjøre. Samme med de andre launcherne.

 

Du BØR absolutt ha Odin/Heimdall instalert på en PC i tilfelle noe går galt.

 

Men man kan roote telefonen uten at man får advarselsskjerm på telefonen,uten at flash counter (som lar Samsung vite at/hvor mange ganger du har flashet uoriginal software) går opp, og uten PC. Instruksjonene finner du her - og filene kan du laste ned rett på telefonen fra nettleseren.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om ett batterivennlig ROM, ikke nøye hvilken Android versjon, skal utnytte batteriet best mulig.

Jeg bruker siste wanamlite stock, med siste siyah kernel. Det gir meg 2-3 dager med alt slått på og en del bruk. Beste jeg har prøvd til nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har et problem jeg begynner å bli lei av. Har ikke noe med TLF å gjøre, men med gmail og Mail. Gmail både på TLF, Pc'n og iPad'n viser rare tegn isteden for æ ø og å. Det samme gjør standard mailprogrammet på TLF. Jeg har norsk bokmål på alle enhetene. Hvorfor vises ikke æ ø og å i gmail?

 

Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Sjekket. Har på norsk. Mailprogrammet på iPad viser det samme, og det er ikke gmail, men gmail og epostappene på telefonen viser ikke æ ø og å, og heller ikke når jeg leser gmail fra pc. Sjekket grundigere nå, og det viser seg at det kun er svar fra dette forumet som har dette problemet. I andre eposter vises æ ø og å som de skal. Må være noe med Amobil's forum. Hva kan det være? Kun forumsvar herfra som har tegn i stedet for æ ø og å??

 

Sjekket mailer fra andre forum andre steder, samt vanlig epost og reklame eposter. Alle disse vises normalt, mens allt fra Amobil's forum ikke viser æ,ø og å.

Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Har bare merket enorme problemer etter at jeg oppdaterte til ICS. For eksempel, har merket at når jeg filmer så lagger det i 1080, telefonen restarter helt av seg selv, Wifi låser seg selv slik at telefonen må restartes, nettlesere (har prøvd chrome, stock og delphin) har en vane for å avslutte seg selv, batteriet har blitt dårligere, klarer ikke en gang å holde ut 15timer. Og nå, har hjemmeknappen blitt ødelagt. Rett og slett blitt til en elendig telefon. Skal ikke ha samsung igjen.

Lenke til kommentar

Har bare merket enorme problemer etter at jeg oppdaterte til ICS. For eksempel, har merket at når jeg filmer så lagger det i 1080, telefonen restarter helt av seg selv, Wifi låser seg selv slik at telefonen må restartes, nettlesere (har prøvd chrome, stock og delphin) har en vane for å avslutte seg selv, batteriet har blitt dårligere, klarer ikke en gang å holde ut 15timer. Og nå, har hjemmeknappen blitt ødelagt. Rett og slett blitt til en elendig telefon. Skal ikke ha samsung igjen.

Hadde samme problem;

Restarte seg selv, husker ikke hva jeg gjorde men det gikk over.

Nettleser, gå på instillinger og slett minne, (pleier å slette "alt" av data i nettleser hvis jeg får det problemet)

 

Men kontakt der du kjøpte den ang alle problemene, for det må jo være noe galt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...