Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei. har knust skjemen på samsungen s2 min. å vill ha ut info som tlf nr spes.

lasta ner kies men får ikkje kontakt med enheten:/ noen tips å råd. ?

Nei, kjøp denne heller

Det er nesten alle deler, med ramme og display og nesten hele pakken, bare uten hoved kortet. Det hadde jeg gjort, men om du ikke har skrudd på mobiler før(åpnet og rotet nedi dem, og har 12 tommeltotter) så kjøp ny da.

Skal være enkelt, og du har litt erfaring og kan søke på youtube osv....

 

 

Anbefaler dette, kjøpte av selger selv når jeg knuste skjermen. Det tok ikke mange minuttene å bytte skjerm, oppskriften får du på som link til pdf fil. Hvis du ikke tror du kan gjøre det selv er det sikkert noen som kan hjelpe deg. (Btw skjermen blir sendt som gave, så du slipper tollbehandlingsgebyr og moms)

Lenke til kommentar

Fant tidenes app, billion counter, haha, noe av det mer ubrukelig innen ubrukelig apps, men om du lurer på hvor lang tid din tlf bruker på å telle til 1 billion, eller det blir vel 1 milliard, last den ned.

 

Om den er trygg aner jeg ikke, kjenner jeg bryr meg mindre om det enn om hvor lang tid tlf bruker på å telle til 1 milliard.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Jeg får beskjed om at det finnes en programvareoppdatering tilgjengelig nå. Den heter PDA:LPD / PHONE:LPW / CSC:LP4 (NEE) på Kies...

 

Noen som har oppdatert?

 

Jeg har oppdatert på mine 2 stk s2, en med Odin og en med Kies. fungerer fint på begge to, men jeg kan ikke merke noen spes. endringer/forbedringer. noen feil i Exchange sync skal visstnok være fikset, håper det, så jeg slipper å få mail på nettene slik jeg gjorde med forrige versjon.

Lenke til kommentar

Har lagt inn Sensation ROM, er det då ikkje smart å bruke Odin og flashe I9100XWLPD (Nordic)?

Fjernar dette Sensation ROM i så tilfelle? Det eg tenker er at eg vil ha nyaste kernel (brukar kanskje mindre strøm?)

Er I9100XWLP7 som er på telefonen min atm.

 

om du installerer en annen firmware så vil du også miste Sansation ROM'en ja... Jeg tviler på at du sparer så mye strøm på det der altså.... De største forbedringene får du nok ved å bytte kernel og eller endre på innstillingene dine...

Lenke til kommentar

Svarte.....

 

Har fått tlf tilbake fra rep, og de har dyttet inn noe Telenor brandet FW.

Helt uforståelig hvorfor, da jeg har Tele2, og telefon fra før ikke hadde noe spesiell SW.

 

Hva er beste måte å flashe siste utgave av en helt clean original ROM.

Og hvor finner jeg den.

 

Vil ikke sende den inn og være uten skikkelig tlf i 3uker til.

Endret av Hagforce
Lenke til kommentar

Jeg fant nettopp ut en dag hva som gjør at android os blir så høyt, ihvertfall hos meg, Glemte å sette i gang juicedefender en gang etter jeg hadde flashet ny rom og da var wifi på hele dagen. Android os sto på rundt 90%. Jeg fikk fisket det på kvelden og dagen etter var det nede igjen på ca 20 %.

Wifi skal selvfølgelig stå på hele tiden. Den biten wifi trekker i støm er som du ser på bildet veldig mye lavere enn Android OS.

 

SGS1 har samme problem (tlf. tappes i standby selv om teleofnen sover, Android OS er synderen) mens ingen HTC- eller Huawei-telefoner så vidt meg bekjent har samme feilen.

Lenke til kommentar

Jeg fant nettopp ut en dag hva som gjør at android os blir så høyt, ihvertfall hos meg, Glemte å sette i gang juicedefender en gang etter jeg hadde flashet ny rom og da var wifi på hele dagen. Android os sto på rundt 90%. Jeg fikk fisket det på kvelden og dagen etter var det nede igjen på ca 20 %.

Wifi skal selvfølgelig stå på hele tiden. Den biten wifi trekker i støm er som du ser på bildet veldig mye lavere enn Android OS.

 

SGS1 har samme problem (tlf. tappes i standby selv om teleofnen sover, Android OS er synderen) mens ingen HTC- eller Huawei-telefoner så vidt meg bekjent har samme feilen.

 

Hos meg er ihvertfall android os betydelig lavere med wifi av når jeg ikke bruker det. Forstår ikke vitsen med wifi på hele tiden med mindre du bruker telefonen hele tiden. Jeg får ikke en gang wifi opp på listen, selv om jeg har den på hele tiden.

Lenke til kommentar

Hos meg er ihvertfall android os betydelig lavere med wifi av når jeg ikke bruker det.

Kanskje det er det som er en bug. :roll: jeg forstår ikke vitsen med å spekulere i hva andre trenger ellr bruker telefonen sin til, og enda mindre når det er det de gjør som er det normale.
Lenke til kommentar

Som dere ser av bildet under, viser quadrant standard at telefonen har en kjerne. Jeg er helt sikker på at denne telefonen skal ha to kjerner.

 

Noen som vet hvorfor denne viser feil?

 

EDIT: Jeg så det hadde kommet en update til Quadrant Standard, nå viser den at telefonen har to kjerner:)

post-141280-0-65003900-1337795281_thumb.png

Endret av Pitray
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...