Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dumme meg. Har mista, og dermed sperret visakortet jeg brukte til å bestille SWTOR med for et par måneder siden... dermed så blir jo selvfølgelig ordren kansellert. Stod imidlertig at dette ikke kom ha noe til å si, så lenge jeg bestiller på nytt idag. Satser på at ting går smertefritt for seg, så jeg kan ta med meg kopien hjem når ferien begynner!

Lenke til kommentar

Det er sant. Uansett om man ikke får det levert før den 20. så kan man likevel spille helt normalt. Men syntes det er rart at min ordre fremdeles står som "åpen" da flere har allerede mottatt spillet i dag. Men det blir vel kanskje sendt ut i to omganger, med tanke på at min står som levering i morgen. Uansett så er det bekreftet, så er jo mulig at den bare fikk inn et mindre antall i dag/før helgen, for så å motta flere kopier i morgen.

Lenke til kommentar

Takker! Jeg datt av hele processorhastighetsforståelsen den dagen det begynte å komme mer enn en kjerne, og også mange år siden jeg var inni skjermkort (og det er jo ikke direkte intuitivt at 320 er bedre enn 7800 akkurat ;) )

 

Jeg mente som i hvor de fleste nordmenn skal være ja! Er det mulig for europeere å spille på USA-servere altså? Og er ikke det kjipt med tanke på hastighet på nettet og sånn? Det er vel bedre å kommunisere med en server som er nærmere, eller? (og tidsforskjeller i forhold til dem som spiller fra USA er jo også en ting)

 

Tilslutt, jeg antar det bare er å gå i en butikk og kjøpe spillet, så får man uansett adgang fra 20. desember av, eller? (leste for lenge siden noe om at de kanskje skulle begrense tilgangen i begynnelsen tror jeg)

 

I sommer spilte jeg et par dager med et 7600GS husker jeg riktig, i det minste et skikkelig moekka kort for aa si det mildt, nyeste driver update var bortimot 1 aar gammel. lol

Men over til poenget, spillet kunne kjoere paa den laveste av de laveste innstillingene med flyt i spillet. Naa er jeg vant til aa maxe all grafikk saa det var jo en nedtur de dagene, men var faktisk spillbart. Naa er det jo optimalisert mye mer ogsaa, saa kan trygt si at et 320 kort helt sikkert vil veare rundt middel settings/rett under middels. (dette er mer gjetning).

Lenke til kommentar

Vet ikke om dette har komt opp før, har kun vert innom denne tråden en gang i blant..

 

Dere som spilte beta, er det en klasse som ser ut til å vere lite populær?

 

Tror jeg vil starte en klasse som det kanskje er ltt "etterspørsel" av :p, da er det vel vanlig å velge tank eller healer...Flott om noen kunne komt med noen tips siden jeg ikke vet hva klasse jeg skal starte enda :)

Lenke til kommentar

Krever dette spillet kraftig skjermkort?

Det tror jeg ikke det gjør. Grafikken er helt middels, men det kommer jo an på hvordan de har kodet. Men du trenger jo sikkert et kort med litt guffe. Du klarer deg sikkert fint med et kort til 1500,- kr. Jeg spilte BETA med ett gtx 460, og det dro jo unna alt på max med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...