Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Jeg forhåndsbestilte spillet på platekompaniet, og fikk en early access kode som jeg registerte på swtor.com, så det holder, med andre ord? :p

 

Jepp, du har gjort hva det du skal. Du skal ha fått en epost fra swtor om å laste ned klient, hvis du ikke har fått den ville jeg gått inn på sida og sjekka ting.

Jeg har fått en bekreftelse på at jeg har pre-orda, men i bekreftelsen står det ingen ting om at jeg kan laste ned game klient... :cry:

 

 

www.swtor.com/download

 

:D

Endret av Runinho
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann.

 

Hadde bestilt CE fra Game.co.uk men fikk igaar en mail fra dem at den har blitt kansellert. Veldig moro siden jeg bestilte spillet under 10 minutter fra de aapnet opp for salg av spillet.

 

Saa sitter naa med en konto med en pre-order code (fra CE bestillingen) som med stor sjanse ikke blir i bruk & der ligger jo early access klar for meg til aa spille, men blir jo vanskelig aa fortsette der uten en videre kode.

 

Saa mitt spoersmaal er: Noen som vet om det er mulig for meg aa legge inn DE (digital deluxe) koden paa den samme kontoen jeg allerede har lagt inn pre-order koden saa jeg kan fortsette paa den eller om jeg maa rett og slett lage en ny konto og bare glemme early access for noen dager.

 

Regner med noen kanskje har avbestilt sin CE og gaatt for en DE utgave isteden saa hadde veart greit aa vite hvordan dere gjorde det.

 

Har selvfoelgig sendt mail til support, men dere vet jo sikkert hvor lang tid det kan ta aa faa svar, har jo tatt en uke foer & ting er sikkert enda verre der naa.

Lenke til kommentar

Heisann.

 

Hadde bestilt CE fra Game.co.uk men fikk igaar en mail fra dem at den har blitt kansellert. Veldig moro siden jeg bestilte spillet under 10 minutter fra de aapnet opp for salg av spillet.

 

Saa sitter naa med en konto med en pre-order code (fra CE bestillingen) som med stor sjanse ikke blir i bruk & der ligger jo early access klar for meg til aa spille, men blir jo vanskelig aa fortsette der uten en videre kode.

 

Saa mitt spoersmaal er: Noen som vet om det er mulig for meg aa legge inn DE (digital deluxe) koden paa den samme kontoen jeg allerede har lagt inn pre-order koden saa jeg kan fortsette paa den eller om jeg maa rett og slett lage en ny konto og bare glemme early access for noen dager.

 

Regner med noen kanskje har avbestilt sin CE og gaatt for en DE utgave isteden saa hadde veart greit aa vite hvordan dere gjorde det.

 

Har selvfoelgig sendt mail til support, men dere vet jo sikkert hvor lang tid det kan ta aa faa svar, har jo tatt en uke foer & ting er sikkert enda verre der naa.

 

Early accessen har du uansett om du har kansellert eller ikke.

Med den nye bestillingen så trenger du ikke å legge inn preorder koden, og det vil heller ikke funke. SWTOR kontoene tar kun 1 preorder kode. Men du kan fint legge inn produktkoden som du får.

Lenke til kommentar

Nogen andre som har bestilt via butikk?

 

Bestilte hos Gamestop, men har ikke fået nået info hvornår spillet kan hentes..?

Nogen andre som har bestilt hos Gamestop, som vet noe?

 

Du får normalt sms dagen før spillet kan plukkes opp.

 

Syntes det er for slapt med en e-post som sendes samme dagen som du kan begynne å spille, gjør det utrolig vanskelig for meg og vennegjengen å planlegge Old Republic LAN som vi har hatt planer om i måneder nå, for vi må nesten vite når ALLE kan starte og legge ting deretter.. Og det vet vi jo faktisk ikke før dagen siste personen eventuelt mottar en e-post og det er temmelig håpløst og forholde seg til.

Lenke til kommentar

Heisann.

 

Hadde bestilt CE fra Game.co.uk men fikk igaar en mail fra dem at den har blitt kansellert. Veldig moro siden jeg bestilte spillet under 10 minutter fra de aapnet opp for salg av spillet.

 

Saa sitter naa med en konto med en pre-order code (fra CE bestillingen) som med stor sjanse ikke blir i bruk & der ligger jo early access klar for meg til aa spille, men blir jo vanskelig aa fortsette der uten en videre kode.

 

Saa mitt spoersmaal er: Noen som vet om det er mulig for meg aa legge inn DE (digital deluxe) koden paa den samme kontoen jeg allerede har lagt inn pre-order koden saa jeg kan fortsette paa den eller om jeg maa rett og slett lage en ny konto og bare glemme early access for noen dager.

 

Regner med noen kanskje har avbestilt sin CE og gaatt for en DE utgave isteden saa hadde veart greit aa vite hvordan dere gjorde det.

 

Har selvfoelgig sendt mail til support, men dere vet jo sikkert hvor lang tid det kan ta aa faa svar, har jo tatt en uke foer & ting er sikkert enda verre der naa.

 

 

Stephen Reid @Rockjaw 15 hrs Reply Retweet Favorite · Open

If you've had a CE pre-order apparently cancelled by GAME in the UK, please email [email protected] with details for me. Thanks.

Lenke til kommentar

Når man har kjøpt spillet så får man 30 dager med gratis spilling. Kommer dette i form av en kode, eller begynner dagene å "tikke" den 20. Desember? Har litt problemer med pc'n og vet ikke om den fungerer til den 20.

 

Edit: Kjøpte forresten spillet på Origin.

Endret av HarGal
Lenke til kommentar

Syntes det er for slapt med en e-post som sendes samme dagen som du kan begynne å spille, gjør det utrolig vanskelig for meg og vennegjengen å planlegge Old Republic LAN som vi har hatt planer om i måneder nå, for vi må nesten vite når ALLE kan starte og legge ting deretter.. Og det vet vi jo faktisk ikke før dagen siste personen eventuelt mottar en e-post og det er temmelig håpløst og forholde seg til.

 

Planlegg ut i fra den 20 da :roll:

 

De kjører staggered for å sørge for at serverne takler pågangen og for å fordele lasten utover flere dager.

Dette betyr også at om noe gjør at de får problemer den 13, så stopper de bare med utsending av mail, kontra å måtte gjøre folk sure fordi de ikke slipper inn den dagen de ble lovet. Er det kjipt for dere? Jepp, men det er bare et spill :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...