Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Jeg prøver å velge navn etter hvilket spill jeg spiller, sånn noen lunde. I alle fall nok til at det høres ut som noe som passer i den gitte settingen. Men mitt inntrykk er at over halvparten driter i å ha et navn som passer.

 

Jeg velger stort sett engelske navn, eller til nød norske. Men jeg har sterkt vurdert å finne på noe unikt jeg kan bruke i alle spill jeg spiller. :) Aner ikke hva jeg skal hete i Old Republic, men blir å spille en bounty hunter, sith assassin, dark jedi knight og en snill jedi counselor. Har navnet klart på counselor, men gidder ikke å si det i tilfelle noen stjeler det. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøver å velge navn etter hvilket spill jeg spiller, sånn noen lunde. I alle fall nok til at det høres ut som noe som passer i den gitte settingen. Men mitt inntrykk er at over halvparten driter i å ha et navn som passer.

 

Jeg velger stort sett engelske navn, eller til nød norske. Men jeg har sterkt vurdert å finne på noe unikt jeg kan bruke i alle spill jeg spiller. :) Aner ikke hva jeg skal hete i Old Republic, men blir å spille en bounty hunter, sith assassin, dark jedi knight og en snill jedi counselor. Har navnet klart på counselor, men gidder ikke å si det i tilfelle noen stjeler det. :p

Orker du virkelig å spille så mange karakterer? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeg prøver å velge navn etter hvilket spill jeg spiller, sånn noen lunde. I alle fall nok til at det høres ut som noe som passer i den gitte settingen. Men mitt inntrykk er at over halvparten driter i å ha et navn som passer.

 

Jeg velger stort sett engelske navn, eller til nød norske. Men jeg har sterkt vurdert å finne på noe unikt jeg kan bruke i alle spill jeg spiller. :) Aner ikke hva jeg skal hete i Old Republic, men blir å spille en bounty hunter, sith assassin, dark jedi knight og en snill jedi counselor. Har navnet klart på counselor, men gidder ikke å si det i tilfelle noen stjeler det. :p

Orker du virkelig å spille så mange karakterer? :dontgetit:

 

Old Republic har et Legacy-system der alle karakterene (inkludert companions, om jeg skjønner det rett) kan være i samme familie, og alle som er i en Legacy får bonuser. På det viset lønner det seg å ha flere karakterer. Så ja, jeg kommer til å ha flere karakterer (så vidt jeg vet, men har ikke peiling på hvordan det funker i praksis. Spilte aldri betaen.) :) Men når det er sagt kommer jeg til å lage fire, fem karakterer så snart som mulig for å reservere navnet, men jeg kommer til å spille alle en times tid for å teste dem og så velge en hovedkarakter jeg skal fokusere på. :)

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar
Ja det er sånn det blir når man sitter igjen med massevis av karakterer. Det kommer jeg definitivt ikke til å gjøre denne runda. Blir uendelig antall timer i dungeons og raids hvis man skal geare opp alle sammen.
Mente eg egentlig at jeg likte å levle opp forskjellige klasser og pvpe på veien til maks level :) Raid var kult på level 70 i karazhan og litt på level 60, men ellers føler jeg at det blir for mye jobb og for lite morro. Har nok ting jeg MÅ gjør til faste tidspunkt :p
Lenke til kommentar

Jeg fikk spillet idag, men er veldig usikker om jeg blir å spille mer etter 30 dager. Likte ikke betaen så veeeldig så.

 

Men du digger Skyrim?

 

Smaken er som baken :tease:

 

Dersom man har forhåndsbestilt spillet i butikk, er det da umulig å få tilgang til early access?

 

Det er flere butikker som fremdeles reklamerer for at de har early access koder. Blandt andre gamezone tror jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8791234978

Jeg forhåndsbestilte spillet på platekompaniet, og fikk en early access kode som jeg registerte på swtor.com, så det holder, med andre ord? :p

 

Jepp, du har gjort hva det du skal. Du skal ha fått en epost fra swtor om å laste ned klient, hvis du ikke har fått den ville jeg gått inn på sida og sjekka ting.

Lenke til kommentar

Jeg forhåndsbestilte spillet på platekompaniet, og fikk en early access kode som jeg registerte på swtor.com, så det holder, med andre ord? :p

 

Jepp, du har gjort hva det du skal. Du skal ha fått en epost fra swtor om å laste ned klient, hvis du ikke har fått den ville jeg gått inn på sida og sjekka ting.

Jeg har fått en bekreftelse på at jeg har pre-orda, men i bekreftelsen står det ingen ting om at jeg kan laste ned game klient... :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...