Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette har komt opp før, har kun vert innom denne tråden en gang i blant..

 

Dere som spilte beta, er det en klasse som ser ut til å vere lite populær?

 

Tror jeg vil starte en klasse som det kanskje er ltt "etterspørsel" av :p, da er det vel vanlig å velge tank eller healer...Flott om noen kunne komt med noen tips siden jeg ikke vet hva klasse jeg skal starte enda :)

 

Om man er usikker, kan du kanskje gå for en "allrounder"? Både Sith Inquisitor og Jedi Consular kan være healer, dps og tank om jeg ikke tar helt feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Krever dette spillet kraftig skjermkort?

 

Både ja og nei...om du skal ha skygger og AA på høyt så krever det faktisk mer en hva en skulle tro. Men spill motoren er som WoW, det ser bra ut selv om en justerer ned endel. Men hvilke skjermkort har du da?

Har intel 2500k, 8gb ram, men det relativt svake 8800gts 320mb, da jeg ikke bruker pc til så mye spilling. Vurderer å kjøpe et brukt skjermkort for dette spillet.

Lenke til kommentar

Denne pollen var på swtor.com (som nå er nede) : http://disdaingaming.com/swtor/the-poll-end-all-polls

 

Den er basert på 11,000 votes, og sier i alle fall litt om fordeling. Men det er jo ikke sikkert det blir akkurat sånn, 11k er jo en forsvinnende liten del av de som kommer til å spille.

 

Er dog helt klart mange som kommer til å spille force klasser, sikkert spesielt ved launch. Så det gjelder å komme seg unna de startsonene så fort som mulig :) (eller spille BH eller trooper som meg :p )

 

Edit : var noen PVP Warzones jeg var med i under betaen hvor jeg var den eneste som ikke jogget rundt med sabel.. men det var jo også beta.

Endret av Purplehaze
Lenke til kommentar

Her er mine klasse erfaringer så langt (spillte disse tre opp til L20):

 

Testa litt Bounty Hunter/Powertech i pvp og det var noe dritt fordi du har veldig lite forsvar mot disse jævla neonstavene som fyker omkring (ihvertfall på lavt level). Gøy når du landa en skikkelig Death from Above da. OP AOE angrep :). Fint med en healer companion. Med bra utstyr kan du fint soloe Heroic 2+ quests.

 

Imperial Agent/Sniper (min favoritt) fungerte derimot bra som ranged dps og om noen kommer innpå deg har du pbaoe knockback med stun og single target stun. Veldig kul klasse i pve. Litt "glasscannon" aktig, men du får en crazy companion som tanker bra for deg (Kaliyo minner veeeeldig om Jack fra ME2). Kan også soloe Heroic 2+, men da må du regne med å bruke stims og medkits (det koster litt credits).

 

Også artig å spille Consular/Shadow i pvp. Du har relativt enkle valg, spamm double strike og backstab og så stunner du litt av og til. Consular/Shadow var også en bra tank faktisk! Du får ok defense og taunt og om noen snur ryggen til deg dobler du kjapt DPS.

Lenke til kommentar

Denne pollen var på swtor.com (som nå er nede) : http://disdaingaming.com/swtor/the-poll-end-all-polls

 

Den er basert på 11,000 votes, og sier i alle fall litt om fordeling. Men det er jo ikke sikkert det blir akkurat sånn, 11k er jo en forsvinnende liten del av de som kommer til å spille.

 

Er dog helt klart mange som kommer til å spille force klasser, sikkert spesielt ved launch. Så det gjelder å komme seg unna de startsonene så fort som mulig :) (eller spille BH eller trooper som meg :p )

 

Edit : var noen PVP Warzones jeg var med i under betaen hvor jeg var den eneste som ikke jogget rundt med sabel.. men det var jo også beta.

Der står at det er flere som skal velge Empire enn Republic! Det kan jo ikke stemme! :dontgetit:

Lenke til kommentar

Der står at det er flere som skal velge Empire enn Republic! Det kan jo ikke stemme! :dontgetit:

Vel, er jo en liten poll.. dessuten er det bare de som har røde sabers? :) Aner ærlig talt ikke, men forskjellen er jo heldigvis ikke enorm. Håper serverene ikke blir fryktelig ubalanserte.

 

Jeg kommer til å starte opp med en BH tror jeg. Er en del jeg kjenner som skal kjøre på med Empire. Men det er noen Republic-folk også, så det blir en trooper der etterhvert. Kommer nok til å fokusere mest på én char den første tiden. Satser på å være minst én planet unna startsonene ved launch. Kanskje to :thumbup:

Lenke til kommentar

Der står at det er flere som skal velge Empire enn Republic! Det kan jo ikke stemme! :dontgetit:

Vel, er jo en liten poll.. dessuten er det bare de som har røde sabers? :) Aner ærlig talt ikke, men forskjellen er jo heldigvis ikke enorm. Håper serverene ikke blir fryktelig ubalanserte.

 

Jeg kommer til å starte opp med en BH tror jeg. Er en del jeg kjenner som skal kjøre på med Empire. Men det er noen Republic-folk også, så det blir en trooper der etterhvert. Kommer nok til å fokusere mest på én char den første tiden. Satser på å være minst én planet unna startsonene ved launch. Kanskje to :thumbup:

Statistisk sett er feilmarginen veldig liten når 11 tusen har deltatt i undersøkelsen.

Endret av Langdon
Lenke til kommentar

hehe, lengst ifra starter planet som det er mulig ved launch ja :D

 

Jeg bare håper Sith/Republic balansen blir riktig på hver enkelt server. Server navn er jo veldig spesielle, da noen ofte heter for "Darth...." og andre har veldig pro-republic navn. Men kan hende det ikke har så mye og si.

 

Der står at det er flere som skal velge Empire enn Republic! Det kan jo ikke stemme! :dontgetit:

Vel, er jo en liten poll.. dessuten er det bare de som har røde sabers? :) Aner ærlig talt ikke, men forskjellen er jo heldigvis ikke enorm. Håper serverene ikke blir fryktelig ubalanserte.

 

Jeg kommer til å starte opp med en BH tror jeg. Er en del jeg kjenner som skal kjøre på med Empire. Men det er noen Republic-folk også, så det blir en trooper der etterhvert. Kommer nok til å fokusere mest på én char den første tiden. Satser på å være minst én planet unna startsonene ved launch. Kanskje to :thumbup:

Statistisk sett er feilmarginen veldig liten når 11 tusen har deltatt i undersøkelsen.

Det skal i grunn gi en god pekepinn på hvordan det blir ja. Det eneste som blir litt feil for den testen er kanskje at mange av de svarene på den pollen ble gjort FØR den store beta testen. Mange har kanskje skiftet mening...

Lenke til kommentar

hehe, lengst ifra starter planet som det er mulig ved launch ja :D

 

Jeg bare håper Sith/Republic balansen blir riktig på hver enkelt server. Server navn er jo veldig spesielle, da noen ofte heter for "Darth...." og andre har veldig pro-republic navn. Men kan hende det ikke har så mye og si.

 

Der står at det er flere som skal velge Empire enn Republic! Det kan jo ikke stemme! :dontgetit:

Vel, er jo en liten poll.. dessuten er det bare de som har røde sabers? :) Aner ærlig talt ikke, men forskjellen er jo heldigvis ikke enorm. Håper serverene ikke blir fryktelig ubalanserte.

 

Jeg kommer til å starte opp med en BH tror jeg. Er en del jeg kjenner som skal kjøre på med Empire. Men det er noen Republic-folk også, så det blir en trooper der etterhvert. Kommer nok til å fokusere mest på én char den første tiden. Satser på å være minst én planet unna startsonene ved launch. Kanskje to :thumbup:

Statistisk sett er feilmarginen veldig liten når 11 tusen har deltatt i undersøkelsen.

Det skal i grunn gi en god pekepinn på hvordan det blir ja. Det eneste som blir litt feil for den testen er kanskje at mange av de svarene på den pollen ble gjort FØR den store beta testen. Mange har kanskje skiftet mening...

Kanskje. Men det ser iallefall ut til at fordelingen blir sånn noenlunde balansert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...