Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Må jeg slette installen jeg hadde i beta weekend og laste ned spillet på nytt, eller kan jeg bare patche den opp?

 

 

hvilken beta weekend? hvis du har klienten fra thanks giving så er det vare å patche den opp, hvis du har en client før thanks giving klienten så må du laste ned på nytt

 

Er fra den helgen de hadde "stress test". Jeg driter såpass mye i amerikanske høytider at jeg ikke aner om det var thanksgiving eller ikke. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må jeg slette installen jeg hadde i beta weekend og laste ned spillet på nytt, eller kan jeg bare patche den opp?

 

 

hvilken beta weekend? hvis du har klienten fra thanks giving så er det vare å patche den opp, hvis du har en client før thanks giving klienten så må du laste ned på nytt

 

Er fra den helgen de hadde "stress test". Jeg driter såpass mye i amerikanske høytider at jeg ikke aner om det var thanksgiving eller ikke. :)

 

Da har du den rette ;)

Lenke til kommentar

CDON sendte CE på torsdag, men kan enda ikke finne den når jeg søker på kollinr på posten.no. Tar vel noen dager før jeg finner den, siden de sender fra Sverige, men jeg er litt urolig siden det ikke pleier ta så lang tid. (Kan være julerushet også :) )

 

Her har det stått "varene pakkes" siden fredag, så de er nok litt på etterskudd. Så lenge vi får spillet før den tyvende så :)

Lenke til kommentar

CDON sendte CE på torsdag, men kan enda ikke finne den når jeg søker på kollinr på posten.no. Tar vel noen dager før jeg finner den, siden de sender fra Sverige, men jeg er litt urolig siden det ikke pleier ta så lang tid. (Kan være julerushet også :) )

 

Har samme sak jeg, men posten sin side ser ut til og være probleme, ikke cdon.'

Ble sent torsdag, men ingen sporing enda. men ser ut til at ingen sporing fungerer så, får vente pent på sms fra post kontoret ;)

 

Finner du ikke sendingen du leter etter?Resultatet kan være ufullstendig siden et av våre systemer er utilgjengelig for øyeblikket. Vennligst prøv igjen senere.
Lenke til kommentar
“We’re going to be releasing major content to subscribers. They’re not going to have to pay anything extra for the major content. We’re going to be doing that regularly. It’s going to be significant, you’re going to be able to travel to entirely new worlds in the galaxy and you’re not going to have to pay to have to do that. Now obviously we also have an expansion pack planned but that’s, you know, much farther into the future.

 

I know there’s been some talk about [user interface customization] amongst our fans and is something that they’re very passionate about. That’s another thing that we have a team working on, to players a lot more power to essentially adjust their UI so they can move UI elements around, they can change the size or the alignment of it, and essentially customize how they get to play the game.

 

Hele intervjuet med James Ohlen kan leser HER

Endret av Hiski
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Faen det er så vanskelig å bestemme seg for klasser, syns flere klasser har så utrolig mye kult å tilby. Står fast på shadow eller guardian nå. Begge kan være dps eller tanks. Shadow er mer mobile med force speed og stealth, mens guardian har så utrolig mye kule abilities. Sett massevis av filmer men konkluderer med at begge ser bare awesome ut >_>

Lenke til kommentar

Jeg fikk spillet idag, men er veldig usikker om jeg blir å spille mer etter 30 dager. Likte ikke betaen så veeeldig så.

 

Men du digger Skyrim?

 

Smaken er som baken :tease:

Haha, du er ikke den smarteste personen her inne... sammenligner Skyrim med Swtor? Jeg tror du skal holde deg unna spill. :)

 

EDIT: Jeg sier det pga du troller litt i en Skyrim-tråd.

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Jeg fikk spillet idag, men er veldig usikker om jeg blir å spille mer etter 30 dager. Likte ikke betaen så veeeldig så.

 

Men du digger Skyrim?

 

Smaken er som baken :tease:

Haha, du er ikke den smarteste personen her inne... sammenligner Skyrim med Swtor? Jeg tror du skal holde deg unna spill. :)

Du er ikke den hyggeligste personen her inne. Jeg tror du skal holde deg unna diskusjonsforum. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg fikk spillet idag, men er veldig usikker om jeg blir å spille mer etter 30 dager. Likte ikke betaen så veeeldig så.

 

Men du digger Skyrim?

 

Smaken er som baken :tease:

Haha, du er ikke den smarteste personen her inne... sammenligner Skyrim med Swtor? Jeg tror du skal holde deg unna spill. :)

Du er ikke den hyggeligste personen her inne. Jeg tror du skal holde deg unna diskusjonsforum. :)

Når noen troller på en annen tråd så får de et sånt svar, men ferdig med det. Jeg har ikke sagt noe sånt til andre her inne. Nå kan vi forstette å prate om Swtor og ikke om hvem som er hyggelig og ikke hyggelig.

 

Fått mail eller?

Status på min er plukkliste

 

Fått mail ja.

Jeg har også fått mail om at den er sendt i dag (på en søndag). Jeg er overbevist om at GameZone har den beste servicen når det kommer til spill.

Har du bestilt CE? Jeg fikk det igår fra Gamezone (Vanlige utgaven).

Lenke til kommentar
Haha, du er ikke den smarteste personen her inne... sammenligner Skyrim med Swtor? Jeg tror du skal holde deg unna spill. :)

 

EDIT: Jeg sier det pga du troller litt i en Skyrim-tråd.

 

Er ikke trolling å si meningen sin, vet du ;)

 

Jeg bare tviler på smaksnivået til en som hyller konsollifisert fanboysøpplete LEGO Elder Scrolls ala 2005 grafikk :p

 

Neida, helt seriøst, smaken er som baken, alle har èn, jeg bare finner det så utrolig merkelig at noen som digger Skyrim ikke liker SWTOR, som både har funksjonelt interface, grafikk ala 2011, og en mye bedre bakgrunnshistorie og univers :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...