Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Haha, du er ikke den smarteste personen her inne... sammenligner Skyrim med Swtor? Jeg tror du skal holde deg unna spill. :)

 

EDIT: Jeg sier det pga du troller litt i en Skyrim-tråd.

 

Er ikke trolling å si meningen sin, vet du ;)

 

Jeg bare tviler på smaksnivået til en som hyller konsollifisert fanboysøpplete LEGO Elder Scrolls ala 2005 grafikk :p

 

Neida, helt seriøst, smaken er som baken, alle har èn, jeg bare finner det så utrolig merkelig at noen som digger Skyrim ikke liker SWTOR, som både har funksjonelt interface, grafikk ala 2011, og en mye bedre bakgrunnshistorie og univers :p

 

0_o Jeg digger swtor men å si grafikken til swtor er noe ala 2011 blir nå litt å ta i.

Dessuten hvordan i huleste klarer du å ikke se at en som liker skyrim ikke liker swtor ? Det er da ganske så stor forskjell mellom et fullstendig realtime vikingspill og et star wars spill som har klassisk mmo kamp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha, du er ikke den smarteste personen her inne... sammenligner Skyrim med Swtor? Jeg tror du skal holde deg unna spill. :)

 

EDIT: Jeg sier det pga du troller litt i en Skyrim-tråd.

 

Er ikke trolling å si meningen sin, vet du ;)

 

Jeg bare tviler på smaksnivået til en som hyller konsollifisert fanboysøpplete LEGO Elder Scrolls ala 2005 grafikk :p

 

Neida, helt seriøst, smaken er som baken, alle har èn, jeg bare finner det så utrolig merkelig at noen som digger Skyrim ikke liker SWTOR, som både har funksjonelt interface, grafikk ala 2011, og en mye bedre bakgrunnshistorie og univers :p

Jeg elsker de gamle Old Republic spillene. :) Men var ikke så fornøyd med betaen, så det kan jo hende at jeg endrer mening når jeg har spilt fullversjonen.

 

Kan ikke si at grafikken er noe spesielt bra i SWTOR, men jeg bryr meg ikke så veldig om grafikk når det er et mmo.

 

Edit: Men å si at det er "2011 grafikk"... det er bare teit. :)

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Jeg bare tviler på smaksnivået til en som hyller konsollifisert fanboysøpplete LEGO Elder Scrolls ala 2005 grafikk :p

 

Neida, helt seriøst, smaken er som baken, alle har èn, jeg bare finner det så utrolig merkelig at noen som digger Skyrim ikke liker SWTOR, som både har funksjonelt interface, grafikk ala 2011, og en mye bedre bakgrunnshistorie og univers :p

 

Merkes lett du ikke akkurat har satt deg inn i universet til The Elder Scrolls

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når man har kjøpt spillet så får man 30 dager med gratis spilling. Kommer dette i form av en kode, eller begynner dagene å "tikke" den 20. Desember? Har litt problemer med pc'n og vet ikke om den fungerer til den 20.

 

Edit: Kjøpte forresten spillet på Origin.

 

Begynner vel og tikke fra den 20 eller senere fra du legger inn koden som kommer på mail.

Lenke til kommentar

Jeg bare tviler på smaksnivået til en som hyller konsollifisert fanboysøpplete LEGO Elder Scrolls ala 2005 grafikk :p

 

Neida, helt seriøst, smaken er som baken, alle har èn, jeg bare finner det så utrolig merkelig at noen som digger Skyrim ikke liker SWTOR, som både har funksjonelt interface, grafikk ala 2011, og en mye bedre bakgrunnshistorie og univers :p

 

Merkes lett du ikke akkurat har satt deg inn i universet til The Elder Scrolls

 

Merkes lett at Runinho lever i en helt annen verden enn alle oss andre, hvor Star Wars The Old Republic tydeligvis har blitt den moderne hellige gral.. Nei vent, han er bare fanboy.

Når du kan lire av deg så helt usaklige kommentarer om Skyrim, som er et spill av en annen sjanger enn SWToR og du samtidig klarer å lire av deg alt det våser tidligere om World of Warcraft og antall betalende subscriptions helt uten linker eller noen form for kilder og du samtidig kan påstå at SWToR har grafikk verdi 2011 så kan jeg rett og slett ikke ta deg seriøst lenger..

 

Stopp mens leken er god, for dette blir bare irriterende og flaut for alle oss andre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Heisann.

 

Hadde bestilt CE fra Game.co.uk men fikk igaar en mail fra dem at den har blitt kansellert. Veldig moro siden jeg bestilte spillet under 10 minutter fra de aapnet opp for salg av spillet.

 

Saa sitter naa med en konto med en pre-order code (fra CE bestillingen) som med stor sjanse ikke blir i bruk & der ligger jo early access klar for meg til aa spille, men blir jo vanskelig aa fortsette der uten en videre kode.

 

Saa mitt spoersmaal er: Noen som vet om det er mulig for meg aa legge inn DE (digital deluxe) koden paa den samme kontoen jeg allerede har lagt inn pre-order koden saa jeg kan fortsette paa den eller om jeg maa rett og slett lage en ny konto og bare glemme early access for noen dager.

 

Regner med noen kanskje har avbestilt sin CE og gaatt for en DE utgave isteden saa hadde veart greit aa vite hvordan dere gjorde det.

 

Har selvfoelgig sendt mail til support, men dere vet jo sikkert hvor lang tid det kan ta aa faa svar, har jo tatt en uke foer & ting er sikkert enda verre der naa.

 

 

Stephen Reid @Rockjaw 15 hrs Reply Retweet Favorite · Open

If you've had a CE pre-order apparently cancelled by GAME in the UK, please email [email protected] with details for me. Thanks.

 

 

Takker saa mye for den, men naa ble jeg overrasket av en kamerat av meg i Norge fikset den for meg via en kamerat av han saa velger heller aa gaa den veien. Naa er det hvertfall bankers at jeg har den, faar koden imorra saa happy days her. Han synes det var for jeavlig at jeg ikke skulle ha CE. lol

Lenke til kommentar
Merkes lett at Runinho lever i en helt annen verden enn alle oss andre, hvor Star Wars The Old Republic tydeligvis har blitt den moderne hellige gral.. Nei vent, han er bare fanboy.

Når du kan lire av deg så helt usaklige kommentarer om Skyrim, som er et spill av en annen sjanger enn SWToR og du samtidig klarer å lire av deg alt det våser tidligere om World of Warcraft og antall betalende subscriptions helt uten linker eller noen form for kilder og du samtidig kan påstå at SWToR har grafikk verdi 2011 så kan jeg rett og slett ikke ta deg seriøst lenger..

 

Stopp mens leken er god, for dette blir bare irriterende og flaut for alle oss andre.

 

Du skjønte åpenbart ikke at jeg og Badman hadde litt vennskapelig erting gående :thumbup:

 

Det som er flaut er kvaliteten på Skyrim, og det faktum at Bethesda-fanboys ikke klarer å ta det innover seg at spillet er et konsollifisert makkverk, at historien og universet er utvannede vikingsager, at grafikken ser ut som LEGO Elder Scrolls / Minecraft, og at brukergrensesnittet selv på konsoll er håpløst.

 

At folk som elsker Skyrim i tillegg kan finne på å kritisere en beta, som er bedre enn Skyrim på alle områder Skyrim hylles for, (med det åpenbare unntaket av ikke-lineæritet som er tilnærmet umulig i en MMORPG) irriterer meg.

 

Grafikken i SWTOR er stilisert. Den er også helt dugelig anno 2011. Detaljnivået, teksturer og en del andre ting har økt noe vanvittig i de siste betaene.

 

Når det gjelder WoW så kan jeg forsikre om at det jeg har sagt har meget god ryggdekning - det er nemlig ikke hemmeligheter jeg har kommet med, men informasjon som er fritt tilgjengelig for alle og enhver.

Lenke til kommentar

grafikken ser ut som LEGO Elder Scrolls / Minecraft

Dette er Minecraft:

 

208071-official-dtoid-minecraft-toidlet-banner.jpg

 

Dette er LEGO-spill:

 

80481d1317269794-lego-star-wars-lego-star-wars-pics.jpg

 

Dette er Skyrim:

 

Skyrim4.jpg

 

 

 

 

Gjør deg selv en tjeneste, og ikke kom med idiotiske sammenligninger. Ja, grafikken på Skyrim kunne vært bedre, ja, UI-en kunne vært bedre, og mange andre ting kunne vært endret på. Men spillet ER flott, det er umulig å nekte for. Ved å kalle Skyrim for et skit-produkt, når det er så populært som det er, viser egentlig bare at du føler deg skuffet og velger å ta det ut over alle andre som liker spillet.

Selv, når jeg kommer over spill jeg ikke liker (Battlefield 3, f.eks), så velger jeg å ikke spille spillet, og holde kjeft om det med mindre noen spør etter min mening.

 

Klagene som har kommet til SWTOR har jeg derimot ikke sett, og bryr meg heller ikke noe særlig om. Det er meningsløst å krangle om "hva som er best" når det gjelder underholdning. Så gå og ta dere en bolle og finn på noe bedre enn å forsøple tråden med meningsløst babbel. Evt. ta det på PM.

 

*edit*

 

Putta bildene i spoilertags.

Endret av Slimda
  • Liker 3
Lenke til kommentar

grafikken ser ut som LEGO Elder Scrolls / Minecraft

Dette er Minecraft:

208071-official-dtoid-minecraft-toidlet-banner.jpg

Dette er LEGO-spill:

80481d1317269794-lego-star-wars-lego-star-wars-pics.jpg

Dette er Skyrim:

Skyrim4.jpg

 

 

 

Gjør deg selv en tjeneste, og ikke kom med idiotiske sammenligninger. Ja, grafikken på Skyrim kunne vært bedre, ja, UI-en kunne vært bedre, og mange andre ting kunne vært endret på. Men spillet ER flott, det er umulig å nekte for. Ved å kalle Skyrim for et skit-produkt, når det er så populært som det er, viser egentlig bare at du føler deg skuffet og velger å ta det ut over alle andre som liker spillet.

Selv, når jeg kommer over spill jeg ikke liker (Battlefield 3, f.eks), så velger jeg å ikke spille spillet, og holde kjeft om det med mindre noen spør etter min mening.

 

Klagene som har kommet til SWTOR har jeg derimot ikke sett, og bryr meg heller ikke noe særlig om. Det er meningsløst å krangle om "hva som er best" når det gjelder underholdning. Så gå og ta dere en bolle og finn på noe bedre enn å forsøple tråden med meningsløst babbel. Evt. ta det på PM.

 

Takk, så slapp jeg å svare på det idiotiske oppgulpet.

Lenke til kommentar
Gjør deg selv en tjeneste, og ikke kom med idiotiske sammenligninger. Ja, grafikken på Skyrim kunne vært bedre, ja, UI-en kunne vært bedre, og mange andre ting kunne vært endret på. Men spillet ER flott, det er umulig å nekte for.

 

Selvfølgelig er det mulig å nekte for det. Jeg nektet nettopp for det. Jeg liker ikke Skyrim. Jeg synes det er drittspill. Hvis Skyrim- fanboys folk klikker i vinkel er det deres problem.

 

Ingen mengde med press eller argument ifra majoritet gjør at jeg føler det nødvendig å endre min personlige, subjektive mening om det spillet.

Lenke til kommentar

Kan ikke folk bare holde kjeft om hva som er best og hva dem like og ikke liker...greit nok i starten når folk hadde testet beta klienten at vi delte hva vi likte og ikke men nå er vi på side 112 og dem som ikke liker ditt å datt kan vel diskutere det en annen plass. Så slipper dem som vil få nyheter og diskutere rundt spillet å gå igjennom sider på sider av ting dem ikke bryr seg en døyt om.

 

Back on topic....

 

Lurer på om vi vil få mail allerede i morra natt en gang...dem som er heldig å få starte den 13 vel å merke.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...