Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Back on topic....

 

Lurer på om vi vil få mail allerede i morra natt en gang...dem som er heldig å få starte den 13 vel å merke.

 

36 timer til Early Access skal begynne. Tidligere sa de 85% ville få spille den femtende Desemeber. Så det jeg er spent på nå er om de samme 85% vil få spille den trettende desember.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Back on topic....

 

Lurer på om vi vil få mail allerede i morra natt en gang...dem som er heldig å få starte den 13 vel å merke.

 

36 timer til Early Access skal begynne. Tidligere sa de 85% ville få spille den femtende Desemeber. Så det jeg er spent på nå er om de samme 85% vil få spille den trettende desember.

 

Ah...me like! En får jo håpe på det da, nå er det bare å finne ut hva i huleste en skal kalle figuren sin. Og eventuelt alts...en har jo en god sjanse å sikre seg noen kule navn nå i starten.

Lenke til kommentar

Excel charts at the ready :p tok meg tom. bryet med å screenshot'e karakterene mine i beta, og skrive ned 'character creation' kombinasjonene deres... har OCD når det kommer til rollespillfigurer :p

 

Early Access begynner forøvrig klokken 13.00 norsk tid på tirsdag (06.00 Central Standard Time).

 

Har satt på epostvarsling hvert femte minutt på Samsung'en så jeg skal slippe å spamme mailserver med refresh :)

Lenke til kommentar

Faen det er så vanskelig å bestemme seg for klasser, syns flere klasser har så utrolig mye kult å tilby. Står fast på shadow eller guardian nå. Begge kan være dps eller tanks. Shadow er mer mobile med force speed og stealth, mens guardian har så utrolig mye kule abilities. Sett massevis av filmer men konkluderer med at begge ser bare awesome ut >_>

 

 

Sett noen gode videoer med Jedi Knight? Isåfall lyst til å slenge ut en link eller to?

Lenke til kommentar
Back on topic....

 

Lurer på om vi vil få mail allerede i morra natt en gang...dem som er heldig å få starte den 13 vel å merke.

 

36 timer til Early Access skal begynne. Tidligere sa de 85% ville få spille den femtende Desemeber. Så det jeg er spent på nå er om de samme 85% vil få spille den trettende desember.

 

Jeg tviler nå litt på at 85% av alle kommer inn den 13. Hvis de adder ganske mange hver dag etter dette (som de har sagt de skal gjøre) tror jeg ikke det blir igjen mange til den 19. Som hadde vært perfekt! Men har sett de svart folk på twitter o.l. at de som forhåndsbestiller nå kanskje ikke kommer inn før den 19.

Så da synes jeg spredningen blir ganske rar, hvis du skjønner hva jeg mener :D

Men dette er jo rein spekulasjon da.

 

 

Sett noen gode videoer med Jedi Knight? Isåfall lyst til å slenge ut en link eller to?

En spesiell underklasse du hadde tenkt på? Da de er veldig forskjellige

 

Jedi Sentinel lvl 18 PvP med mye nyttig info

 

 

 

PS. Du kan også sjekke ut alle Sith Warrior videoene. Da Jedi Knight er eksakt speilet fra den. Juggernaut = Guardian og Marauder = Sentinel.

Eneste forskjellen er navnet på alle skills og talents. Og de har vel en annen animasjon for hver skill tror jeg.

Endret av Velkator
Lenke til kommentar
Sett noen gode videoer med Jedi Knight? Isåfall lyst til å slenge ut en link eller to?

En spesiell underklasse du hadde tenkt på? Da de er veldig forskjellige

 

Jedi Sentinel lvl 18 PvP med mye nyttig info

 

 

 

PS. Du kan også sjekke ut alle Sith Warrior videoene. Da Jedi Knight er eksakt speilet fra den. Juggernaught = Guardian og Marauder = Sentinel.

Eneste forskjellen er navnet på alle skills og talents. Og de har vel en annen animasjon for hver skill tror jeg.

 

Er vel Guardian som jeg er mest interessert i for øyeblikket hvertfall. Er det mulig å spille Sentinel men bare med en lightsaber? Det går men man gimper DPS'en sin da kanskje?

Lenke til kommentar

Du får ikke brukt masse av abilitiene dine og måten du speccer på går kun mot dual wielding bonuser, ikke single handed. Så vil du spille med 1 saber så er guardian et bra valg. Du kan fortsatt dpse like godt som en sentinel, Sentinel har dog 3 forskjellige trær, 3 forskjellige måter å dpse på.

Lenke til kommentar

Heisann. Jeg lurer på om jeg har god nok pc til å spille dette spillet. Her er krava fra siden til SWtoR:

 

AMD Athlon 64 X2 Dual-Core 4000+ or better

Intel Core 2 Duo 2.0GHz or better

Operating System:

Windows XP or later

 

RAM:

Windows XP: 1.5GB RAM

Windows Vista and Windows 7: 2GB RAM

 

Note: PCs using a built-in graphical chipset are recommended to have 2GB of RAM.

 

Star Wars: The Old Republic requires a video card that has a minimum of 256MB of on-board RAM as well as support for Shader 3.0 or better. Examples include:

ATI X1800 or better

nVidia 7800 or better

Intel 4100 Integrated Graphics or better

 

 

 

 

Her er mine specs:

 

Intel core I5-450M (2.4 ghz, 3MB L3 cache)

 

NVIDIA Geforce GT 320M

 

4 GB DDR3 (sånn den burde jo være grei iallfall)

 

 

 

 

Og er det planlagt noen "norsk" server mon tro?

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar

Nå er ikke jeg noen ekspert. Men det er vel ganske greit å se at det er nok for å dra spillet tror jeg.

 

 

Når det gjelder server, så finnes disse på USA's vestkyst, østkyst og i europa, nærmere bestemt i Irland tror jeg.

Hvis du mener norsk server som i der fleste av oss normenn skal være? Folk kommer til være ganske spredt utover. Min guild som har ganske mange nordmenn i skal på en server i USA. På første dagen kommer vel folk til å poste her hvilken server de velger. Bare å følge med

Endret av Velkator
Lenke til kommentar

Takker! Jeg datt av hele processorhastighetsforståelsen den dagen det begynte å komme mer enn en kjerne, og også mange år siden jeg var inni skjermkort (og det er jo ikke direkte intuitivt at 320 er bedre enn 7800 akkurat ;) )

 

Jeg mente som i hvor de fleste nordmenn skal være ja! Er det mulig for europeere å spille på USA-servere altså? Og er ikke det kjipt med tanke på hastighet på nettet og sånn? Det er vel bedre å kommunisere med en server som er nærmere, eller? (og tidsforskjeller i forhold til dem som spiller fra USA er jo også en ting)

 

Tilslutt, jeg antar det bare er å gå i en butikk og kjøpe spillet, så får man uansett adgang fra 20. desember av, eller? (leste for lenge siden noe om at de kanskje skulle begrense tilgangen i begynnelsen tror jeg)

Lenke til kommentar

Takker! Jeg datt av hele processorhastighetsforståelsen den dagen det begynte å komme mer enn en kjerne, og også mange år siden jeg var inni skjermkort (og det er jo ikke direkte intuitivt at 320 er bedre enn 7800 akkurat ;) )

Så sant :D

Skjermkortet ditt har om ikke tar feil, nok RAM for minimumspecs. Og så er det et GT kort i tillegg, da tipper jeg det er mer enn nok. Men andre kan hoppe inn hvis det er noe grundig feil her, hehe.

Forresten, du kan sjekke ut på denne siden: www.canirunit.com og velg spillet.

 

Jeg mente som i hvor de fleste nordmenn skal være ja! Er det mulig for europeere å spille på USA-servere altså? Og er ikke det kjipt med tanke på hastighet på nettet og sånn? Det er vel bedre å kommunisere med en server som er nærmere, eller? (og tidsforskjeller i forhold til dem som spiller fra USA er jo også en ting)

Stemmer, det er ingen region lås på servere i SWTOR. Man får best "ping" desto nærmere man er serveren som regel ja. Men når det gjelder MMO spill har jeg alltid kunnet spilt fra Norge på USA servere (øskysten vel og merke) uten å merke stor forskjell. I stedenfor 60-90 ping har jeg kanskje 100-140 ca. Dessuten så er jeg i USA for øyeblikket. Men ikke noe problem når jeg flytter til Norge igjen. Og så er det europeiske folk i guilden, så det blir nok folk å spille med alikevel :)

 

Tilslutt, jeg antar det bare er å gå i en butikk og kjøpe spillet, så får man uansett adgang fra 20. desember av, eller? (leste for lenge siden noe om at de kanskje skulle begrense tilgangen i begynnelsen tror jeg)

Jeg mener man kan møte opp på nærmeste spill butikk den 20. og kjøpe det. Men mange har forhåndsbestilt det, kan kanskje være lurt da butikkene i europa faktisk får lov til å sende ut spillene tidligere, i motsetning til butikker i USA som gjør det litt senere faktisk (de stoler kanskje mer på posten innad i USA :D ).

Mange som har delt forskjellige erfaringer lengre opp i tråden.

Endret av Velkator
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...