Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Der står at det er flere som skal velge Empire enn Republic! Det kan jo ikke stemme!

 

Polls er jo som regel ikke veldig nøyaktige. Men både i betaen og i den guild launch saken så er det en overvekt av Empire spillere og guilder. Særlig på PVP servere.

 

Trodde ikke nordmenn fantes i Star Wars-universet jeg. :hmm:

 

You break my immersion... no buffs for you!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har noen som helst peiling på hvor tid man kan begynne? altså headstarten mener jeg!

Hvem som får begynne den 13, 15, 16 osv?

 

Nei.

 

First come, first served mtp. tidspunkt man registrerte preorder koden sin.

 

Folk blir sluppet inn i flere puljer per dag, og hyppigheten på disse vil avhenge på hvordan server lasten osv er. Om det oppstår problemer så vil neste pulje bli utsatt etc. Som også er grunnen til at du ikke får vite tidspunkt eller dag du slipper inn.

Lenke til kommentar

Dette er tallene ifra retailbutikker i USA. De inkluderer altså ikke digitale kopier, eller Europa. De inkluderer nok ikke ikke mange mindre distributører heller.

 

Cataclysm solgte på denne listen 550k kopier som preorders, men det er neppe sammenlignbart med en etablert MMO's ekspansjon kontra et flunkende nytt spill, selv om det nå er både Star Wars og BioWare.

Lenke til kommentar

Noen som har noen som helst peiling på hvor tid man kan begynne? altså headstarten mener jeg!

Hvem som får begynne den 13, 15, 16 osv?

 

Opprinnelig var planen å slippe inn 85% av forhåndsbestillingene første dagen. Men nå ble det bumpet opp to dager, så ikke få for høye forhåpninger om at det fremdeles er tilfellet... det er mulig de "stagger" launchen i puljer på X antall timers mellomrom også. Siden innloggingsserverne antagelig bare vil bli maksimalt belastet de første dagene og kanskje rundt den 20'e.

 

Skal nok innom en RP-server og se hvordan ståa er der. :D

 

Oh... trodde de hadde droppet RP. Eller er det bare RP-PVP de dropper?

Lenke til kommentar
1323696996[/url]' post='18705932']
1323696517[/url]' post='18705884']
1323695580[/url]' post='18705835']

Krever dette spillet kraftig skjermkort?

 

Både ja og nei...om du skal ha skygger og AA på høyt så krever det faktisk mer en hva en skulle tro. Men spill motoren er som WoW, det ser bra ut selv om en justerer ned endel. Men hvilke skjermkort har du da?

Har intel 2500k, 8gb ram, men det relativt svake 8800gts 320mb, da jeg ikke bruker pc til så mye spilling. Vurderer å kjøpe et brukt skjermkort for dette spillet.

 

Er kun skjermkortet som kan by på litt problemer her, du hadde nok kommet langt med et Nvidia 550ti, dem koster vel rundt 1300,- å oppover idag.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte spillet fra Dustinhome for flere uker siden, men hørte ikke noe ang. preorder-kode. Kontakta de i dag, og de sa at det ikke kom noen. Så bestilte direkte fra komplett rett etterpå, og fikk koden en time etterpå.

 

Så nei, jeg har ikke registrert en kode jeg ikke har hatt før nå idag. :)

Lenke til kommentar

I følge SR på twitter vil server navn være det samme som i beta (og det vil jo også komme flere servere etterhvert).

 

Engelske EU servere vil da være

 

Adari Vaal - PvE - English

Dorin Sky - PvE - English

Dreypa's Oubliette - PvE - English

Exis Station - PvE - English

Flames of the Crucicle - PvE - English

Gnawer's Roost - PvP - English

Handmaidens of Atris - PvE - English

Kissai Caste - PvE - English

Lenico Gargantuan - PvE - English

Murakami Orchid - PvE - English

Rogue Moon - PvE - English

The Cinzia - PvE - English

The Queen of Ranroon - PvP - English

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...