Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åja, da var bare posten din eksepsjonelt dum.

Hilsen Torleif

Nei, den var ett svar til deg uavhengig av hva den var ett svar til med tanke på at du ikke greier å sitere.

• Liker 1
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Irriterer meg over brukere som avslutter hvert innlegg med ''hilsen\mvh -instert username here-''

Skrevet

Irriterer meg over brukere som avslutter hvert innlegg med ''hilsen\mvh -instert username here-''

Irriterer meg over brukere som irriterer seg over akkurat samme ting som to brukere har irritert seg på allerede, kanskje bare 1 eller to sider bak.

FY SKAM DEG!

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Irriter meg over brukere som er så inngrodd i d.no at de har lest alle sidene i en irritasjonstråd på 945 sider.

Skrevet

Jeg finner faktisk en liten glede i å se alt folk irriterer seg over. Hva folk bruker dagene sine til, legger jeg meg selvfølgelig ikke bort i.

Skrevet

Then I'm a winner. :new_woot:

Trege folk som "går" foran meg på butikker og offentlige steder er på topplista mi av irritasjonsmomenter. Og det fødes nye slike hver dag.

Skrevet

Var på butikken nettopp for å handle meg en pose snacks og en sjokolade. I det jeg begynner å gå mot kassa så kommer det ei kjerring med full handlevogn småjoggende forbi meg for å komme før meg i kassa.

Du, kjerring, irriterer meg noe grenseløst. Helvette!

Skrevet

Irriterer meg grenseløst over at Tollregionen fortsatt sender meg regning på årsavgiften, selv om både Biltilsynet Haugesund og 2282 sier at jeg ikke er skyldig i årsavgift 2011.... Oblatene er jo for faen klistret på bilen!!! :p

Skrevet (endret)

Når jeg glemmer å signere postene mine sånn at jeg må endre dem etter å ha postet!!! Ekstremt irriterende!

Hilsen Torleif

Endret av Torleif.
  • Liker 1
Skrevet

Then I'm a winner. :new_woot:

Trege folk som "går" foran meg på butikker og offentlige steder er på topplista mi av irritasjonsmomenter. Og det fødes nye slike hver dag.

Det er jeg helt enig i. Og når man endelig klarer å finne en måte å ta en forbikjøring på, så ser man ut som en idiot som flykter fra noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...