Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De snakket om Steve Jobs' død på radioen i dag, og da presterte de å se "jeg tror ikke jeg kjenner noen som ikke har et Mac-produkt"

 

 

MAC-PRODUKT?!??

 

 

Hva i alle dager???????

 

Eller fra VGTV utenfor hovedlokalene til Apple. "Apple has revolutionized evey technology today. They stand behind everything we use in our daily life.". And i was like, WATTAFAAAAAAAAK?!

Lenke til kommentar

Leste en tråd om Steve Jobs, "why would god take steve jobs?":

 

"Because God is a greedy bastard who wanted the iPhone 5 before the rest of us."

 

Så kommer denne luringen:

 

"Don't you judge God or someday he might judge you. Satan is the most selfish and greedy being there is. So that evil concept came from him and not God."

 

:roll:

Lenke til kommentar

At spotify skal poste alt jeg hører på på facebook. Hva i helvete er greia med den funksjonen? Kan umulig gjøre noe godt..

 

file > private listening

 

win

 

edit: evnt ikke ha spotify koblet opp mot facebook. win x2

 

Greit å ha noen venner på siden, liker å se når de har nye spillelister med musikk jeg liker. :yes:

Lenke til kommentar

At spotify skal poste alt jeg hører på på facebook. Hva i helvete er greia med den funksjonen? Kan umulig gjøre noe godt..

Regner med det har noe med at Spotify ble lansert i USA nylig, og for å spre ordet så har man gått til Facebook. Ingenting gir bedre reklame enn spam på veggen din på Facebook. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...