Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Uff, i dag våkna jeg til at det var minusgrader og snø ute. Nå er det vel 0 eller noe. Har ikke noe problemer med det til vanlig, men synes det er drøyt når det knapt er oktober.

HVOR? Jeg vil ha snø! Bilen min vil ha snø!

 

 

 

 

Røros vettu, var ikke snø som hadde lagt seg, men det kommer nok til å bli et par snøskurer i løpet av måneden..

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Føler meg som en gammel, gammel mann når jeg driver å klager på været, men dette begynner å bli for dumt:

 

294232_281203055237771_216480655043345_1032762_405785301_n.jpg

 

Dette bildet er tatt mye tidligere i dag, og det fortsetter bare å snø. Har ikke lyst til å gå på butikken, men heller ikke lyst til å snekre sammen masse shabby rester.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Irriterer meg at du skriver "Hilsen Torleif" etter hvert jævla lille innlegg. Jeg ser vel for faen at du heter torleif uten at du skriver det?

Jeg analyserte hva som skiller meg ut fra mer populære poster som AtW og det virket som om den største faktoren var AtW sine hilsninger bak hver post. Forresten så er det Torleif med stor T fordi det er et egenavn.

 

Hilsen Torleif

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg analyserte hva som skiller meg ut fra mer populære poster som AtW og det virket som om den største faktoren var AtW sine hilsninger bak hver post. Forresten så er det Torleif med stor T fordi det er et egenavn.

 

Hilsen Torleif

 

Jasså ja? Du skal bli poppis fordi du skriver hilsner? Jeg driter forøvrig om jeg har skrevet navnet ditt med stor eller liten bokstav.

 

 

Hilsen Bordplate.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...