Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PARKERINGSBOT! Kom akkurat når hun hadde lagt på bilen, ikke noe hun kunne gjøre. HÅPER HUN DØR.

 

Stod akkurat bak skiltet hvor park.sonen var opphevet men der var det visstnok et parkering forbudt skilt. En god del biler som fikk bot idag ja. De bilene som stod i sonen hvor man har lov til å parkere 2 timer, de fikk ikke bot selv om de hadde stått der fra klokken 8 om morgenen.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herre! Dette er internett. Om man ikke tåler å bli rettet på, eller høre sannheten, burde man ikke poste på internett i det hele tatt. Det er faktisk så jævla enkelt, og når man poster på nettet må man bare tåle å bli rettet på, høre sannheten og alt det drittet det. Det er virkelig ingenting å gråte over. :)

 

 

iPod gjuør meg sånn passe irritert. Faen for noe dritt. :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Humørsvingninger. Nok en gang. Vifta over komfyren som står og smeller pga. vinden. Vekket meg klokka 7 når jeg kun hadde sovet i tre timer. Mugg på badet. Ost som aldri blir spist og nå er grønn for andre gang. Været. Fuckings regn i halvannen uke i strekk nå. Og storm annenhver natt. Pappa. Han VET at han ikke er noen ungdom lenger, han VET at alkoholen ødelegger ham, og likevel hiver han i seg en kanne rødsprit. Resultatet? Bleik, skjelven (så skjelven at han ikke kunne åpne en brusflaske engang), ustø, søvnløs, ingen matlyst og hallusinasjoner. -.-

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Herre! Dette er internett. Om man ikke tåler å bli rettet på, eller høre sannheten, burde man ikke poste på internett i det hele tatt. Det er faktisk så jævla enkelt, og når man poster på nettet må man bare tåle å bli rettet på, høre sannheten og alt det drittet det. Det er virkelig ingenting å gråte over. :)

 

 

iPod gjuør meg sånn passe irritert. Faen for noe dritt. :D

 

Necrosodomic Proctólogo

 

- Internet Superhero

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...