Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det er helt sant. Det er alltid vært sånn at visse mennesker har en større rolle å spille i historien enn andre og naturlig nok blir viet mer oppmerksomhet. Det eneste som kreves er at man er unik - på godt eller vondt - og det er ikke noe unikt med et barn som dør av sult i Afrika, en amerikaner som dør av overvekt eller en norsk byråkrat som drukner i papirarbeid (yours truly). Å ikke akseptere at det er sånn er ikke annet enn virkelighetsfornektelse og man oppnår bare å gjøre livet sitt surt og bittert på den måten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Årh...fikk beskjed om å kontakte elkjøp angående ps3 jeg har levert til rep. De sa jeg kunne få kreditering (penger tilbake) eller vente til min orginale 60gb kom tilbake fra rep. Sa jeg kunne ta kreditering og fikk til svar: "Ja, jeg vet ikke om du kan få det enda altså. Jeg må søke om det først".

 

 

Si meg, hva faen skulle denne telefonsamtalen føre godt med seg?

Lenke til kommentar

At folk tror at Steve Jobs fant opp Iphone, Ipod, Ipad, Mac osv.

 

Aner ikke fasiten her, men det er ingen tvil om at han har vært selskapets solide ryggrad og sjel gjennom hele veien tross hans tyranniske måte å styre det på. Er en grunn til at Apple nesten gikk konkurs når han forlot det på 80-tallet og bare har vokst og vokst siden han kom tilbake i '97. Undres på hvordan det vil gå videre nå? Kanskje Apple har nok folk til å viderutvikle produktene på samme måte som Steve ville.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men det er helt sant. Det er alltid vært sånn at visse mennesker har en større rolle å spille i historien enn andre og naturlig nok blir viet mer oppmerksomhet. Det eneste som kreves er at man er unik - på godt eller vondt - og det er ikke noe unikt med et barn som dør av sult i Afrika, en amerikaner som dør av overvekt eller en norsk byråkrat som drukner i papirarbeid (yours truly). Å ikke akseptere at det er sånn er ikke annet enn virkelighetsfornektelse og man oppnår bare å gjøre livet sitt surt og bittert på den måten.

Nettopp!

 

Hilsen Torleif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...