Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Jeg gjør det samme.

Om en bil kommer fra en sidegate og skal ut på en vei jeg går langs fortauet på og jeg er eneste hindring for ham, så begynner jeg å gå inn sidegate slik at bilen kjører ut. Jeg passerer bak bilen istedenfor foran, har tatt 5-6 skritt ekstra og spart bilisten for ventetid.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
7 hours ago, Sydvest said:

Angående det å slippe folk ut i trafikken. Latterlig ofte er det biler som ikke har trafikk bak seg som gjør det. Altså jeg kunne kjørt ut rett etter deg uansett???? Hva er vitsen????

Helt enig. Skal man gjøre dette er det fornuftig å bergene både ift. hva man har bak seg og evt. hva som er av motgående trafikk. Jeg trodde alle gjorde dette. Det tar ikke lang tid å ta en titt i bakspeilet, noe man skal gjøre når man bremser uventet ned.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Kjøleskap skrev (3 minutter siden):

At Theo343 har (takk for meg) i nicket. Ok, så irriterer det ikke grenseløst, men det får meg ihvertfall til å lure på hva greia er. 

Flere med sånn nick, og de har prøvd å slutte dette forumet.
Men det er ikke nooe bedre forum der ute, så de blir hengende som noen spøkelser.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Dubious skrev (1 time siden):

Flere med sånn nick, og de har prøvd å slutte dette forumet.
Men det er ikke nooe bedre forum der ute, så de blir hengende som noen spøkelser.

Etter min erfaring med over 20 år på diverse nettforum så vil 90% av de som sier de forlater et forum komme tilbake innen et år.

Dessverre er dette kun ett av få forum som fortsatt lever og jeg kommer aldri til å forstå at så mange har gått over til facebook, twitter, reddit osv. da dette kan være helt håpløse steder å diskutere ting på.

Lenke til kommentar

Posten er idioter. (Og CDON)

Så vidt jeg husker så bestilte jeg levering til utleveringssted. (Jeg gjør alltid det..)
Pakken er for stor for postkasse.
Sendes til feil utleveringssted.
Tar kontakt og får den sendt videre, skriver at den skal leveres til utleveringssted.
Pakken er for stor for postkasse...

Lenke til kommentar
Retroman skrev (7 minutter siden):

Løsne én av pærene hvis de er i serie slik som på juletreet? 

Vet ikke om det går.

Hengt opp ny lapp hvor jeg ber om at blinkingen skrus av (man kan sette den i mer kontinuerlig modus, hvilket ikke er like sjenerende), og "stjålet" en ekstra gardin fra stua. Har fra før av blendegardin, men den tar ikke alt, og det er også meningen fordi jeg har ventilasjon gjennom vinduene og det til vanlig ikke er lys ute..men greit det, jeg får bare sove med innestengt luft et knøttlite soverom om gardinen gjør susen for mørkleggingen. (Meget takknemlig for gardintips i pm!)

Utleier/roomie har allerede sendt klage til styret, da det er styret (som også bor her) som har satt det opp. Lysene ble skrudd helt av etter hun klagde men så har de kommet på igjen etterhvert...

Soverrommet mitt er det eneste som vender ut rett ut mot bakgården, så dette går kun utover meg

Våknet også med smerter i skulder. For en drittdag. 

Takk for at dere får meg til å le litt av enkelte av svarene deres 😂 jeg skulle gjerne skutt mot de julelysene med hagle nå ja 😛

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...