Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Delvis skrev (1 time siden):

kløv over der det var hull mellom veibanene

Det er en tabbe jeg selv kunne ha gjort. Men så er det en svensk bro da, og lurt å være ekstra på vakt. 

De som kjører rundt med sterke lys gjør det sikkert for å plage andre. Eller for å markere seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1Dr.E skrev (13 timer siden):

Vet han ikke at tåkelysa er på?

Synes han det ser kult ut?

Tror han at han ser bedre?

97507879-0ac8-47db-9736-e65bc6da6b13.jpeg

Ser utrolig mange som kjører rundt med nærlys og tåkelys nå for tida. Hva er greia? Jeg forstår ikke hvorfor.

Dette er ikke noe nytt. Enten så synes de det er kult eller så vet de ikke at det står på eller vet ikke at det ikke skal være på. Etter mange år med irritasjon har jeg blitt immun mot akkurat dette. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Delvis skrev (7 minutter siden):

Alle de som kjører uten lys i det hele tatt, det legger jeg merke til. Prøver ofte å gi dem et varsel med å blinke, men sjelden de reagerer.

Har du opplevd det før? What. Det er vel lovpålagt med lys på bilen. Det er jo direkte trafikkfarlig. Det er til og med lovpålagt om dagen.. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (6 minutter siden):

Har du opplevd det før? What. Det er vel lovpålagt med lys på bilen. Det er jo direkte trafikkfarlig. Det er til og med lovpålagt om dagen.. 

Det som irriterer meg er dette opplegget med kun 20 innlegg om dagen. Skjønner ikke greia. Kan noen svare?

Jeg er fersk her, men hva er greia med at man kun får skrive 20 innlegg om dagen? Er det virkelig så schizofrent på dette forumet?

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (6 minutter siden):

Har du opplevd det før? What. Det er vel lovpålagt med lys på bilen. Det er jo direkte trafikkfarlig. Det er til og med lovpålagt om dagen.. 

Ja det er om dagen da( kjører lite på kveldstid lenger). Men som du sier er det lovpålagt.
Men med uten lys på kommer det enkelte hele tiden. Har merket det spesielt de siste par åra.

Lenke til kommentar
Kul_Djevel skrev (4 minutter siden):

Det som irriterer meg er dette opplegget med kun 20 innlegg om dagen. Skjønner ikke greia. Kan noen svare?

Jeg er fersk her, men hva er greia med at man kun får skrive 20 innlegg om dagen? Er det virkelig så schizofrent på dette forumet?

Ja du er vel en gammel VGD kjendis du 🙂

Det med 20 innlegg har jeg aldri hørt om.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Kul_Djevel skrev (2 minutter siden):

Det som irriterer meg er dette opplegget med kun 20 innlegg om dagen. Skjønner ikke greia. Kan noen svare?

Jeg er fersk her, men hva er greia med at man kun får skrive 20 innlegg om dagen? Er det virkelig så schizofrent på dette forumet?

Hei! 

Det er nok en maksgrense for hvor mye du kan poste ja. Dette er for å stoppe spambots fra å kunne poste for mye over en gitt periode så vi rekker å banne brukeren før de spammer for mye. Dette varer i 7 dager fra du har opprettet kontoen din. 

Beklager ulempene dette medfører. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Delvis skrev (4 minutter siden):

Ja det er om dagen da( kjører lite på kveldstid lenger). Men som du sier er det lovpålagt.
Men med uten lys på kommer det enkelte hele tiden. Har merket det spesielt de siste par åra.

Bra at det er i dagslys ihvertfall.. Det er galskap å ikke ha på lys om natten, selv om dette er påbudt om dagen og. 

Lenke til kommentar
Nepa skrev (4 timer siden):

Det er en tabbe jeg selv kunne ha gjort. Men så er det en svensk bro da, og lurt å være ekstra på vakt. 

 Fort gjort det der tenker jeg, hvis en ikke vet og ser at der er åpning i mørket. 
Ganske horribelt at det er laget sånn egentlig. Burde sikres bedre, blir kanskje det nå.

Lenke til kommentar

Når man skal ut på ett eller annet, og selvfølgelig komme frem til et spesifikt  tidspunkt. Men samtidig som man gjør seg klar i god tid, så er det noen andre som heller vil kaste bort tiden deres på å surfe på mobiltelefonen / nettbrettet / datamaskinen deres - i stedet for å faktisk gjøre seg klare til å reise. 

Men max 5 eller 10 minutter før vi faktisk er nødt til å reise, så skal dem plutselig finne seg noen andre klær, ta seg en dusj, pluss drikke en kopp kaffe og få i seg ett par brødskiver / knekkebrød eller noe. At det var mer enn nok tid til å fikse alle sånne ting god tid i forkant, gir dem vel blanke pokker i.. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Er en synder selv litt med det, fordi som fotgjenger vinker jeg noen ganger biler til å kjøre, når de stopper for meg ved et gangfelt.
Hater å gå foran snuten på biler som stopper. Helst venter jeg med å gå fram dit, til det er så klar bane at ingen bil kommer, eller vinker de gjerne videre hvis det er i grenseland.  Da ser de på meg av og til.
Andre ganger biter jeg selvfølgelig i det sure eplet og går over foran bilene, men føler meg som en  slags idiot da. Om det er flere som går over samtidig går det mye greiere. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...