Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

3 hours ago, Gaea said:

Vet ikke om det går.

Hengt opp ny lapp hvor jeg ber om at blinkingen skrus av (man kan sette den i mer kontinuerlig modus, hvilket ikke er like sjenerende), og "stjålet" en ekstra gardin fra stua. Har fra før av blendegardin, men den tar ikke alt, og det er også meningen fordi jeg har ventilasjon gjennom vinduene og det til vanlig ikke er lys ute..men greit det, jeg får bare sove med innestengt luft et knøttlite soverom om gardinen gjør susen for mørkleggingen. (Meget takknemlig for gardintips i pm!)

Utleier/roomie har allerede sendt klage til styret, da det er styret (som også bor her) som har satt det opp. Lysene ble skrudd helt av etter hun klagde men så har de kommet på igjen etterhvert...

Soverrommet mitt er det eneste som vender ut rett ut mot bakgården, så dette går kun utover meg

Våknet også med smerter i skulder. For en drittdag. 

Takk for at dere får meg til å le litt av enkelte av svarene deres 😂 jeg skulle gjerne skutt mot de julelysene med hagle nå ja 😛

Sovemaske løser det problemet veldig lett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skogslik skrev (3 timer siden):

At Samsung smart tvn min er helt dass.
Får ikke bruke apper.

Får bare denne meldingen når jeg prøve og bruke apper:

''smart hub is being updated please try again later''

Riiiight, oppdateres i flere år.

Hmmm det høres merkelig ut. Har du garanti eller reklamasjon fremdeles?

Her er en tråd jeg fant på samsung sitt forum om du ikke har sjekket der enda: https://eu.community.samsung.com/t5/tv/smart-hub-is-being-updated-please-try-again-later/td-p/849736

 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (19 minutter siden):

Snø. Det hvite faenskapet som suger all livsglede ut av meg hver vinter. 

Sleng gjerne noe over hit, for jeg har det helt motsatt. Her på råtne sørkysten ser vi ordntlig snø hvert lysår omtremt.
har ikkk brukt snøpskuflen min på det jeg husker. Å ja sånn jeg savner snø, vil ha masse av det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rart det der... de som ønsker seg snø, får ikke snø, og de som ikke vil ha snø, får snø.

Jeg er bare glad jeg handlet mat for flere uker i går, for det har snødd i hele dag.
Det ble brøytet i morrest, men nå er det like ille som før de brøytet.
Har ikke vært ute å målt, men vil tippe at det har kommet minst 40 cm snø.

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (17 timer siden):

Hmmm det høres merkelig ut. Har du garanti eller reklamasjon fremdeles?

Her er en tråd jeg fant på samsung sitt forum om du ikke har sjekket der enda: https://eu.community.samsung.com/t5/tv/smart-hub-is-being-updated-please-try-again-later/td-p/849736

 

Er nok mange år siden denne ble kjøpt.

Takk for linken, skal prøve litt mer, selv om jeg har prøvd alt mulig jeg har funnent av tips på nettet 😛
 

Lenke til kommentar
Larzen_91 skrev (2 minutter siden):

Det med å like snø er nok noe man egentlig ikke gjør, man liker romantiseringen av snø. Koselig med hvit jul, men utover det er snø bare plunder og heft. Hvertfall om man ikke holder på med noe vinteraktiviteter selv.

Ser det ikke på den måten, så der kjenner ikke jeg meg igjen. Jo jeg liker snø, men hater jul egentlig 🙄

Faktisk elsker jeg å skufle snø, da jeg liker å gjøre en del fysiske jobber. Feks sage trær, snekre, støype.. og skufle snø 🙂
Ellers syns jeg det er kult å se på når det snør skikkelig, spennende å se hvor mye det blir. Og å se småfuglene utenfor vinduet som jeg henger opp mat til. 
Ser ikke problemer med snø. Men nå er jeg ikke avhengig av bil lenger da jeg forlengst har sluttet å jobbe.
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Larzen_91 skrev (3 minutter siden):

Nei, jeg har ikke noe imot snø som sådan. Men om det kommer mye og jevnt så er det for meg bare et hinder i hverdagen, da jeg må ut og farte stort sett hver dag. Pluss at alle utejobber blir verre av å vasse i snø.

forstår jo det, hvis det blir veldig mye ja.

Lenke til kommentar
Delvis skrev (4 timer siden):

Faktisk elsker jeg å skufle snø, da jeg liker å gjøre en del fysiske jobber. F

Hver gang noen sier snømåking er så god trening, så nevner jeg bare årsprisene hos de lokale treningskjedene og tilbyr evig medlemskap til den uslåelige prisen 0,- kr for å trene hjemme i oppkjørselen min. Har dessverre ennå til gode at noen har slått til på det utrolige tilbudet. Merkelig det der. Ting folk påstår de liker og er så godt for kroppen. Ting folk flest betaler mange tusen i året for. Folk er rare!

Endret av Simen1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...