Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

:utakt skrev (5 timer siden):

 

FcEoU6OWAAAypsx.jpg

 

Haha, ja, nettopp! Jeg slutter å drikke rundt 18 på kvelden, tisser siste gang rett før jeg legger meg rundt kl 22  våkner allikevel av blæra mi før tiden. Og som jeg spådde så sov jeg såklart til kl 7 idag uten å være megatissetrengt på fridagen min. Våkner vel kl 05:30 imorgen da, men krysser fingrene for at jeg får sove helt til 06:30 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk som ikke klarer å bruke terningkast eller skalaen fra 1-10 riktig. Spesielt ille er det når det er snakk om folk som får betalt for å skrive anmeldelser. Du kan ikke si en film er dårlig, for så å gi den terningkast tre. Det er bare litt under middels. Jeg har også sett folk si kun positive ting om en film, men likevel bare gi en treer. Det bør ikke være så vanskelig.

 

 

IMG_2605.jpg

Endret av Kjøleskap
Lenke til kommentar
Kjøleskap skrev (34 minutter siden):

Folk som ikke klarer å bruke terningkast eller skalaen fra 1-10 riktig.

Misforstå meg rett. Dette er en dårlig film, og jeg prøvde å bli sur av den. Jeg bare klarte det ikke.

En dårlig film med enkelte sjarmerende elementer er vel det som blir antydet, med andre ord 3 på terningen. Han skriver jo det gjennom hele anmeldelsen, dårlig klisje film, men enkelte pluss.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (1 time siden):

Misforstå meg rett. Dette er en dårlig film, og jeg prøvde å bli sur av den. Jeg bare klarte det ikke.

En dårlig film med enkelte sjarmerende elementer er vel det som blir antydet, med andre ord 3 på terningen. Han skriver jo det gjennom hele anmeldelsen, dårlig klisje film, men enkelte pluss.

Hvis du liker en film godt nok til å gi den terningkast tre, da synes du jo ikke den er dårlig. Her virker det som om fyren liker den mer enn han egentlig tør å innrømme, og må slenge in at "den er dårlig altså" for å ikke tape ansikt. Men det er jo Morten Ståle Nilsen det er snakk om her, og da er det vanskelig å ta det seriøst uansett. 

Lenke til kommentar
Kjøleskap skrev (38 minutter siden):

Hvis du liker en film godt nok til å gi den terningkast tre, da synes du jo ikke den er dårlig.

Jo jeg synes nok det, men det er lov å være uenig i det, greia som spesielt de som kommenterer disse anmeldelsene ikke forstår er at anmeldelsen er subjektiv, men fyren anmelder jo filmer og vil gjerne påpeke styrker å svakheter, han ser en hel haug med svakheter som for han gjør filmen dårlig, men det er også ting han åpenbart liker, så han gir den en treer, greit nok sånn jeg ser det, en film jeg ikke ville sett, men liker man den slags så er det kanskje greit. Det har trossalt hvert en haug med folk som syter over at anmeldelsene er subjektive uten å forstå at de faktisk er ment å være subjektive, her møter han muligens noen på halvveien. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Larzen_91 skrev (15 timer siden):

Profesjonelle anmeldere av media er ca 0 verdt, så er ikke noe vits i å høre på de uavhengig av terningkast.

Trikset er å finne en anmelder som har lignende smak som en selv. Er mange filmer som objektivt ikke er fryktelig sterke, eller som flertallet ikke er så fan av, men som jeg allikevel kan digge.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Sitat

 

Noen ønsker å tømme vannrørene før vinteren, men det kan fort bli en omfattende prosess.

Alle blandebatterier må demonteres, og rørene blåses helt rene.

 

Vi har alltid stengt av vannet og tømt rørene og på 60 år så har det aldri vært noen lekkasje.
Stenger hovedkranen, som er langt under bakken, åpner kranen på kjøkkenet, og åpner tømmeventilen på badet, som er montert på det laveste punktet.  Aldri brukt trykkluft, og aldri demontert blandebatteriene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Gaea skrev (1 time siden):

Putin. 

Gi meg styrke.

Skremmende hva han får seg til å si.. Håper virkelig han blir tatt av dage snart. Men jeg er redd for hvem som overtar makten etter han.

 

Lenke til kommentar

Irriterer meg grundig over at når en tråd som er opprettet i én kategori blir flyttet til en annen, vises kategorien den ble opprettet i fortsatt som om det er uleste tråder i den, i hvert fall er det sånn for meg.

F.eks. i OT-baren er tråden "Å ta rev i seila" flyttet til kategorien Språk, men selv om jeg har sett i og dermed "avmerket" tråden, vises OT-baren fortsatt som om den har uleste tråder og dette irriterer jeg meg grønn over.

Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (9 timer siden):

Irriterer meg grundig over at når en tråd som er opprettet i én kategori blir flyttet til en annen, vises kategorien den ble opprettet i fortsatt som om det er uleste tråder i den, i hvert fall er det sånn for meg.

F.eks. i OT-baren er tråden "Å ta rev i seila" flyttet til kategorien Språk, men selv om jeg har sett i og dermed "avmerket" tråden, vises OT-baren fortsatt som om den har uleste tråder og dette irriterer jeg meg grønn over.

Hmm, det gjør den ikke hos meg. Men, jeg skal forhøre meg rundt dette, og sjekke opp i dette for deg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...