Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

56 minutes ago, Budeia said:

I tillegg er det rart å betale med noe som en ikke har fått fra banken (kort og penger har alltid kommet fra banken). 

Du betaler fremdeles med kortet, men virtuelt. Det er til og med bilde av kortet i betalingsappen. De kan laste ned tokens på forhånd så du kan fremdeles betale hvis systemene er delvis ute av drift.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Irritererende å bli så tørst rett før leggetid, men ikke dagtid. Prøver å la være å drikke etter kl 20 for å ikke løpe på do på nattestid, men måtte bare drikke. Helte ned på 4 dl vann på rappen, har allerede drukket ca 2 liter på dagtid. Er sjelden tørst på dagtid, drikker bare fordi jeg må, og synes ikke vann smaker godt da, men kveldstid smaker vann plutselig kjempegodt. Hadde jo vært langt mer praktisk at man var tørst på dagtid og ikke på kveld/natt. 

Blir vel en tur eller to på toalettet i natt for å tisse 🙄

Lenke til kommentar
BadCat skrev (4 minutter siden):

@GiaMahan
Flytt til et sted vannet smaker godt eller gjør som katten, drikk rett fra wc.

Vannet der jeg bor smaker veldig godt.

Hehe, jeg tror nok det er at vannet bare smaker mye bedre når jeg "ikke har lov" til å drikke (prøver å la være å drikke etter kl 20 slik at ikke må stå opp om natten for å tisse). Og så tror jeg at vannet smaker bedre når man er virkelig tørst. Er lite tørst på dagtid, har egentlig fått beskjed om å drikke 3-4 L men jeg sier meg fornøyd med å drikke 2-2,5 L 😛 

 

Lenke til kommentar

folk som stapper innpå med forskjellige "slanke-produkter" piller og Herbalife, og alt mulig rart. Deretter forventer de å liksom å ganske kraftig ned i vekt, i løpet av relativt kort tid. 

ikke gidder dem å trene noe særlig, eller forandre på kostholdet som de hadde fra før heller. Folk ønsker helst å fortsette nøyaktig som før, men samtidig gå solid ned i vekt uten å behøve å gjøre noe særlig ekstra. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

For mye sukker og for lite fiber. Holder man seg unna sukker og fett får man også mindre trang til å spise mer. Sukker og fett eller salt er hva industrien putter i "maten" når de ønsker å selge ekstra mye.

Berlinerboller og smultringer.

Quote

Berlinerboller stekes i smult, fylles med enten vaniljekrem eller syltetøy og rulles i sukker.

Det burde ikke ha vært lov.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
WeirdFace skrev (32 minutter siden):

Deretter forventer de å liksom å ganske kraftig ned i vekt, i løpet av relativt kort tid. 

Alle som tar en "ananaskur" eller lignende vil gå ned i vekt midlertidig, men selvsagt ikke hvis det spises 2000 kalorier utenom hver dag. 

Angående matbutikker og virtuelle løsninger... hvis all maten snart også blir virtuell i matbutikkene, får en bare med seg et lite bilde av maten. Og en vil dermed gå ned i vekt.  

Lenke til kommentar

Det beste er kostholdsendring/livsstilsendring fremfor slanking. Fordi førstnevnte handler om varige endringer, danning av nye vaner, noe som holder en varig ned i vekt. Å slanke seg hardt og fort er mulig, men det fører som regel til at man går opp igjen, gjerne mer enn det man opprinnelig veide på sitt største. 

Irriterer meg ikke over over hvordan folk slanker seg, men ser folk kan velge en uhensiktsmessig vei, som Weirdface påpeker. Jeg irriterer meg nok mer over fedme og overvekt i befolkningen og at folk får sykdommer de ikke hadde trengt å få. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
E.C. skrev (22 minutter siden):

Det går vel ikke så sakte om du sitter med QR-kode og ID-en klar. Det blir først kø når enkelte innser at de ikke er forberedt i det hele tatt og må logge inn her og der for å få fram beviset.

Som det er mange av.
Hele problemet hadde vært fikset med chip på førerkortet.
De klarte ikke å få chip på de nye ID-kortene engang..

Lenke til kommentar
Skogslik skrev (4 minutter siden):

Null motivasjon til og finne på eller lage noe middager.
Så da blir liksom bare en tørr brødskive eller noe.

Meh.

 

Vil absolutt anbefale en quinoasalat! Veldig enkel og rask: Skyll quinoa og kok opp (ønsket mengde) Hakk opp en neve med enten ruccola eller crispysalat. Kutt opp gulrot, agurk, røde druer (etter ønsket mengde) og hiv dette oppi. Hell over olivenolje og krydre med pepper. Smuldre litt fetaost over salaten. 

EllenAabol har en Snapchatkonto hvor hun lager deilig mat med få ingredienser og som er enkle å lage. Oppskriftene hennes er det bare å ta screenshot av.

Sikker på at @Milhouse85 har noen gode tips! 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...